فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

ترب ،اززمان ‌های بسیار قدیم برای درمان بسیاری از بیماری ‌ها به کار می ‌رفته است،مصرف ترب سیاه از بروز دردهای اعصاب و روماتیسم، سنگ مثانه، سل و انسداد مجاری تنفسی جلوگیری می کند.

بعلت طبع گرم و خشکی که دارد باعث افزایش سوخت و ساز بدن نیز می شود


ترب قرمز، غنی از ویتامین، اسیدفولیک و آنتوسیاتین است. این گیاه خواص فراوانی دارد که در این مطلب به نقل از «هلث مد» بخشی از آن ذکر شده است.
تقویت کننده روند سوخت و ساز بدن است.

غنی از آهن است که به عملکرد کلی قلب، حفظ سلول های سالم و شادابی پوست، مو و ناخن کمک می کند. ویتامین های C، A و K موجود در آن تا حدودی مانع از اختلالات پوستی می شود. ماسک آن تمیز کننده پوست است.
حاوی آب است که نیاز بدن به آب را تأمین می کند.
این گیاه خشکی پوست را رفع می کند. مانع از ریزش مو می شود.
تقویت کننده ریشه مو است.
آب ترب، براق کننده مو است.
آب ترب، یبوست را برطرف می کند.

مصرف ناشتای آب ترب باعث آب شدن سنگ کلیه می شود. برای رفع سرماخوردگی و سرفه، یک لیوان آب ترب بنوشید. مصرف آب آن، بدن را از سموم و ویروس پاکسازی می کند در نتیجه مثانه، سیستم گوارشی، کلیه و پروستات را سالم نگه می دارد.

تقویت کردن متابولیسم با این سبزی
تقویت کردن متابولیسم با این سبزی

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.