فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۴         
  

Glaucium flavum
گل وحشی شقایق زرد، Sea poppy، گل های آن دارای چهار گلبرگ بزرگ و طلایی رنگ (گاهی نارنجی کمرنگ) در فصل تابستان شکوفا می شود. برگ های آن ضخیم و گوشتی به طول 20-7 سانتیمتر و رنگ آبی-سبز پوشیده از کرک های نرم است.

Glaucium flavum



Liquidambar styracif
درخت عنبر سائل، American sweetgum، درختی هرمی و متقارن است با ساقه افراشته و مستقیم، پوست تنه خاکستری قهوه ای با شیارهای عمیق که شیره صمغ مانند ترشح می کند. شاخه ها خاکستری-قهوه ای و چوب پنبه ای هستند.

Liquidambar styracif



Milla
گل پیازی سوسن ستاره ای، Mexican star، گل های هر دو گونه سفید و شش گلبرگ دارند. گل ها معطر هستند.

Milla



Papaver bracteatum
شقایق ایرانی، Iranian poppy، در اولین فصل کاشت آن، آبیاری متوسط و در سال های بعد به آبیاری کمتری نیاز دارد.

Papaver bracteatum



Vesicularia dubyana
گیاه آکواریومی خزه کریسمس، Christmas tree moss، خزه کریسمس یا خزه درخت کریسمس را برگ های سه گوشی مشابه برگ گیاهان سوزنی برگی چون نراد و کاج که نماد کریسمس هستند، از خزه جاوا متمایز می کند. راجع به منشأ خزه کریسمس اجماعی وجود ندارد و نام علمی آن تا به حال دستخوش تغییراتی بوده است.

Vesicularia dubyana
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.