فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰         
  

Pinus nigra
درخت کاج سیاه، Black Pine، درختی است هرمی شکل دارای شاخه های قوی و گسترده که با بالا رفتن سن در قسمت فوقانی مدور می شود، اما شاخه های تحتانی خود را نیز حفظ می نماید.

Pinus nigra



Exacum affine
گل چندساله بنفشه ایرانی، Persian violet، بنفشه ایرانی بومی کشور یمن است! و در مناطق ساحلی این کشور رشد می کند در زبان انگلیسی به بنفشه ایرانی (Persian violet) معروف است هر چند به خانواده بنفشه (Violaceae) تعلق ندارد و نام گذاری آن فقط به خاطر شباهت گل های آن به گل بنفشه است.

Exacum affine



Papaver orientale
شقایق شرقی، Oriental poppy، شقایق های شرقی امروزی، دو رگه های بسیار متنوع چه از نظر رنگ گل ها و چه از نظر شکل گلبرگ بوده، که با شقایق شرقی وحشی بسیار متفاوت اند. رنگ های متنوع آن از سفید روشن با لکه‌های سیاه بادنجانی تا انواع صورتی و شاه بلوطی تیره یا صورتی… که تصاویر تعدادی از این دو رگه ها با نام خود در گالری موجود است.

Papaver orientale



Olea europaea
زیتون، Olive Tree، گیاه کاملاً مقاوم به خشکی است و در صورت تأخیر در آبیاری جای هیچ گونه نگرانی نیست. در مواقع خشکی مواد رزینی سفید رنگ از برگ های خود ترشح می کند که در حقیقت برای کاهش در تعریق و از دست دادن آب از طریق روزنه ها است.

Olea europaea



Philodendron erubesc
گیاه آپارتمانی فیلودندرون گوش گرگی، Blushing Philodendron، در آپارتمان ارتفاع این گیاه به راحتی به 2 متر می رسد. برگ ها بیضی شکل و لبه آن ها بدون دندانه می باشد. سطح روی برگ ها معمولاً سبز براق است.

Philodendron erubesc
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.