فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶         
  

Citrus medica
ترنج، Citron، ترنج درختی کوچک یا درختچه ای بزرگ با سرعت رشدی کند است که می تواند تا ارتفاع 5 متر رشد کند. شاخه های بزرگ و کوچک آن سخت و خمش ناپذیر است و خارهای کوتاه و تیز دارد.

Citrus medica



Citrus maxima
توسرخ، Pomelo، دارابی درختی کوچک با سرعت رشدی کند است که ارتفاعی بین ۹-۵ متر دارد. شاخه های آن نازک و زاویه دار کرکدار است و خارهای نازک و نه چندان تیز و گاهی بدون خار دارد.

Citrus maxima



Citrus paradise
گریپ فروت، Grapefruit، گریپ فروت درختی است با تاج کروی و شاخه های نازک که ارتفاع آن به ۱۰-۶ متر و قطر تاج پوششی آن هم به همین اندازه می رسد.

Citrus paradise



Syngonium podophyllu
گیاه آپارتمانی سینگونیوم، Arrowhead vine، عادت رشدی سینگونیوم به صورت پیچ بالارونده است و در صورت نداشتن تکیه گاه به صورت خزنده رشد می کند و به خاطر شکنندگی ساقه ها با حذف قسمت های بالایی آن ها می توان گیاه را طوری تربیت کرد که رشد جانبی بیشتری داشته باشد و گیاهی کوچک و فشرده بدست آورد.

Syngonium podophyllu



Lythrum Salicaria
گیاه وحشی و دارویی خون‌فام، Purple loosestrife، این گیاه جنوب غرب و مرکز آسیا، سیبری، شمال افریقا، شمال امریکا و استرالیا می روید و در ایران این گونه رطوبت‌پسند و پایابی عموما در کنار جویبارها، برکه‌ها و دریاچه‌های کم‌عمق، در در نقاط مختلف استان‌های گرگان، مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، ایلام، فارس، همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خراسان و تهران می روید.

Lythrum Salicaria
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.