فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹         
  

peperomia magnolia f
پپرومیا، Desert Privet، گیاهی علفی و ریشه سبز با رشد کند . سایه آپارتمان را به خوبی تحمل می کند . نگهداری ساده ، قیمت ارزان ، فابیت تکثیر فراوان و و جالب توجه بودن رنگ برگ ها از علل محبوبیت آن است.

peperomia magnolia f



Scindapsus aureus
پتوس ابلق، Devil s ivy، سریع الرشد ، رازان و کم توقع است . رطوبت کم محیط را تحمل می کند و تکثیر آن ساده است.

Scindapsus aureus



philodendron scanden
پتوس قلبی، Sweetheart plant، سریع الرشد ، ارزان و نگهداری آن ساده است . نیاز به تکیه گاه خزه دار دارد. در صورت استفاده به صورت سبد آویزان ، باید هر سال 2 یا 3 بارجوانه های انتهایی را قطع نمود تا جوانه های جانبی اجازه رشد یابند . نسبت به تاریکی انتهایی را قطع نمود تا جوانه های جانبی اجازه رشد یابند . نسبت به تاریکی بسیار مقاوم است ولی در صورت استمرار تاریکی ، برگها رنگ پریده و شاخه ها دراز و فاصله بین برگها زیاد می شوند . هر چند وقت یک بار گلدان را در معرض نور غیر مستقیم قرار دهید .

philodendron scanden



pilea cadierii
پیله آ، Aluminium plant، پنجره آفتابگیر که از آفتاب ظهر در امان باشد . در نور کم ساقه ها دراز و علفی و منحرف می شوند

pilea cadierii



Dracaena marginata
دراسنا پرچمی، Madagascar dragon tree، سریع الرشد و نگهداری آن ساده است . با حدف جوانه انتهایی ، دو یا سه شاخه جدید رشد نموده ، منظره جالبی به گیاه می دهد . نسبت به عوامل نامساعد محیطی تا حدودی مقاوم است ولی بهتر است در نور کافی نگهداری شود.

Dracaena marginata
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.