فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷         
  

Euonymus Japonicus v
شمشاد ابلق طلایی، درختچه ای است کند رشد ، کوتاه و همیشه سبز که تاج آن به صورت راست گسترده است ، دارای گلهای سفید متمایل به سبز که دراواخر بهار ظاهر می شوند ، در پاییز میوه هایی به رنگ صورتی با دانه های نارنجی رنگ دارند .

Euonymus Japonicus v



Forsythia intermedia
یاس زرد، درختچه ای است خزان کننده ، با ارتفاع 3-2 متر که به صورت راست یا پهن گسترده می شود ، دارای گل زرد طلایی بسیار زیبا که اوایل بهار ظاهر می شود ، مناسب برای پارکها و خیابانهاست.

Forsythia intermedia



Fraxinus ornus
زبان گنجشک گل، رختی است کند رشد ، با ارتفاع 8-6 متر ، خزان کننده با تاج گرد ، دارای گلهای سفید و معطر که در اواسط بهار ظاهر میشوند ، دارای رنگ پاییزه بسیار زیبا با تغییر رنگ برگها از سبز به زرد ، مناسب برای پارکها و خیابانهاست .

 Fraxinus ornus



Fraxinus velutina
زبان گنجشک، درختی است نسبتاً سریع الرشد ، خزان دار ، با فرم تاج نسبتاً پهن ، به ارتفاع 20 متر ، با رنگ پاییزه زیبا با تغییر رنگ برگها به رنگ زرد و نارنجی ، مناسب پارکها و خیابانهاست.

Fraxinus velutina



Firmeiana simplex
سیدالاشجار، درختی است کند رشد ، خزان کننده به ارتفاع 15 متر ، با تاج مدور ، دارای گل سبز رنگ مایل به سفید و خوشه ای ، میوه آن نخودی رنگ که تا مدتها بر روی درخت می ماند ، دارای تنه صاف و سبز رنگ که بر زیبایی درخت می افزاید.

Firmeiana simplex
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.