فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵         
  

Nigella damascena
گیاه یکساله سیاه دانه دمشقی، Ragged lady، گیاهی زیبا برای بستر باغچه که گل های بریده آن را در گلدان هم می توان نگه داشت.

Nigella damascena



Malope trifida
گیاه یکساله پنیرک ارغوانی، Mallowwort، این گیاه که گل های ارغوانی زیبا دارد، بومی مدیترانه است.

Malope trifida



Hypericum calycinum
علف هزار چشم ( گل شهناز یا گل راعی )، Great St-John’s wort، ل های زرد و شاد این گیاه با پرچم های متعدد خود، موجی از شور و هیجان به باغچه می آورند.

Hypericum calycinum



Tithonia rotundifoli
آفتابگردان مکزیکی، Mexican sunflower، از نیمه تابستان تا پاییز، گل هایی با رنگ های گرم و پرانرژی بر ساقه های گیاه آفتابگردان مکزیکی جلوه گری می کنند و پروانه ها را به خود می خوانند.

Tithonia rotundifoli



Datura metel
گیاه یکساله تاتوره زینتی، Devil’s trumpet، تاتوره زینتی در مناطق گرمسیری گیاهی چند ساله است ولی در مناطق معتدل و سرد به عنوان گیاهی یک ساله کاشت می شود.

 Datura metel
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.