فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۳/۱۳         
  

Plerandra elegantiss
گیاه آپارتمانی آرالیای دروغین، False Aralia، برگ های قیطانی آرالیای دروغین به شکل پنجه از ۷-۱۰ عدد برگچه تشکیل شده اند که در ابتدای رویش به رنگ مسی-قهوه ای یا مسی-قرمز زیبا و درخشانی هستند که به مرور با گذر عمر به رنگ سبز بسیار تیره ای که به سیاهی می زند در می آیند و کدر می شوند و پشت برگ ها ته مایه مسی خود را حفظ می کند. لبه برگ ها کنگره دار است و پهنای برگ ها در گیاهان بالغ بیشتر می شود.

Plerandra elegantiss



Brugmansia
سُرنا گل، Angel’s trumpets، سرناگل عادتی عجیب دارد که پیش از گلدهی شاخه اصلی آن، شبیه حرف Y انگلیسی، دوشاخه می شود و تمام گل های زیبای آن بر گره های این دو شاخه می رویند. روی گره ها، ساقه های ظریف گل و در انتهای آنها غلاف گل –در ابتدای رویش سربالا- می رویند. با رشد کردن گل ها در درون غلاف (کاسبرگ) و سر بیرون کردن غنچه ها از کاسبرگ، گل ها سر خم می کنند و مثل سرناهای رنگین از شاخه آویزان می شوند.

Brugmansia



Firmiana simplex
درخت سید الاشجار، Chinese parasol tree، درختی است با تاج گرد و متراکم، پوست تنه و شاخه ها خاکستری سبز است و براق و صاف است.

Firmiana simplex



Tithonia rotundifoli
گل یکساله آفتابگردان مکزیکی، Mexican sunflower، گل های دیسکی آفتابگردان مکزیکی به رنگ های نارنجی، قرمز-نارنجی و زرد-نارنجی هستند و قطر هر یک از آنها حدوداً تا 7.5 سانتیمتر می رسد. ساقه های بلند این گل ها در یک فصل حدود 120 الی 180 سانتیمتر قد می کشد. فصل گلدهی از نیمه تابستان تا سرمای پاییز است.

Tithonia rotundifoli



Limnophila aquatica
گیاه آکواریومی لیمنوفیلا آکواتیکا، Plantaginaceae، در آکواریوم های روباز این گیاه ساقه های خود را تا سطح آب می رسانند و گل های کوچک آبی رنگ می دهد.

Limnophila aquatica
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.