فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  


کرج - خبرگزاری مهر: معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز از در اختیار کوهنوردان قرار دادن بذر گیاهان مرتعی برای کشت در مناطق کوهستانی خبر داد.

مصطفی پرویزی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن برشمردن اهمیت و ضرورت همکاری سازمان های مردم نهاد در حفظ و صیانت از منابع طبیع گفت: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز برای در اختیار قرار دادن بذر گیاهان مرتعی به کوهنوردان به منظور کشت در نقاط کوهستانی آماده همکاری است.

وی افزود: به منظور آگاهی افکار عمومی به خصوص افراد علاقه مند به طبیعت این اداره کل آمادگی اعزام کارشناسان منابع طبیعی جهت آموزش و همچنین در اختیار قرار دادن تجارب در زمینه نحوه کشت، مراقبت و حفاظت از منابع طبیعی ارزشمند استان را دارد.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز همچنین از برگزاری همایشی دو روز به مناسبت روز جهانی کوهستان طی روزهای گذشته در پارک شهید چمران کرج خبر داد و گفت: در این همایش دو روزه که با پرپایی نمایشگاه جانبی همراه بود و مورد استقبال ورزشکاران، کوهنوردان و دوستداران طبیعت قرار گرفت، حدود 800 جلد کتاب ترویجی با عناوین مختلف در بین بازدیدکنندگان توزیع شد.

پرویزی مقدم افزود: کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج به عنوان متولی این برنامه در خصوص اهمیت منابع طبیعی و لزوم حفظ و حراست توسط کلیه اقشار جامعه توضیحاتی را به مراجعان ارائه کردند.

به گفته وی طی مدت برگزاری نمایشگاه توسط واحد آموزش و ترویج و روابط عمومی اداره منابع طبیعی شهرستان کرج از علاقه مندان به منابع طبیعی برای صدور کارت همیار طبیعت عضوگیری شد.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.