سلام من سه ماهه این گل رو خریدم از روز اول نه زرد شد تو این سه ماه نه سوخت برگ جدیدی هم باز نکرد ولی شاداب بود سه تا کی درآورد که من وقتی به مرحله بلوغ رسیدن قیچی کردم که انرژی گل رو میگیره و به برگ ها هم انرژی برسه الان دیدم دو تا جوونه خیلی کوچیک دراومده ولی یک برگ از پایین زرد شده علتش چی میتونه باشه؟
جای کل پر نور و غیر مستقیم
هفته ای یکبار هم نصف لیوان آب میدم ولی اگه وسط هفته ببینم خاکش خیلی خشک شده باز هم نصف لیوان یا کمتر اب میدم
کود و چیزی هم نمیدم قارچ و افت و این چیزا هم ندیدم
علت برگ زرد چی میتونه باشه نکنه گلم داره خراب میشه کم کم؟