فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶         
  

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسدالله محسن‌زاده عصر امروز در نشست هم‌اندیشی با مسئولان جهاد دانشگاهی استان اردبیل اظهار داشت: با هدف گسترش همکاری‌ها‌ی مشترک اولین جلسه هم‌اندیشی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در سال‌جاری برگزار شد که در این جلسه به برخی تعاملات و همفکری‌ها دست پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین وظیفه ما حفاظت از منابع طبیعی است، تصریح کرد: اداره کل منابع طبیعی استان توان تولید پنج هزار اصله نهال را دارد و این امر در اولویت کاری این اداره کل است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تولید نهال و بذر گیاهان دارویی و مرتعی را مهمترین زمینه همکاری جهاد دانشگاهی و اداره کل منابع طبیعی استان اعلام کرد و ادامه داد: این دو نهاد می‌توانند در زمینه مطالعه و تأمین بذر گیاهان دارویی و نهاده‌های گیاهان همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل نیز در به نامگذاری سال‌جاری به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و یادآور شد: با این نامگذاری رسالت جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی خطیرتر شده است.

رامز نصیری صالح با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یکی از نمونه‌های عالی مدیریت جهادی در کشور است، گفت: امسال باید همه ما تلاش کنیم تا منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شود.


  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.