فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

گلدهی گیاه کولئوس به عنوان سیگنالی است که نشان می دهد که زمستان در راه است و گیاه باید برای ادامه سلسله ژنتیکی خود بذر تولید کند. با این حال، گلدهی اغلب منجر به یک گیاه مرتعی می شود، بنابراین بهتر است یاد بگیرید که اگر می خواهید گیاهی فشرده و پربرگ داشته باشید ، با شکوفه های کلئوس چه کار کنید.
با شکوفه های گل حسن یوسف چه کنیم ؟ - فوت و فن های باغبانی
با شکوفه های گل حسن یوسف چه کنیم ؟ - فوت و فن های باغبانی

آیا گیاهان حسن یوسف گل دارند ؟

بسیاری از باغبان‌ها با خوشه‌های گل‌های آبی یا سفید ریز که در انتهای فصل روی حسن یوسف تولید می‌شوند، مجذوب می‌شوند. این شکوفه های کوچک یک گل بریده جذاب ایجاد می کنند یا ممکن است برای افزایش زیبایی گیاه باقی بمانند. هر چند زمانی که حسن یوسف دارای خوشه های گل باشد، ممکن است رشد علفی داشته و شکل کمتر جذابی پیدا کند. شما می توانید با یک توصیه کوچک جلوی این کار را بگیرید یا از نمایش جدید توسط شکوفه های پرانرژی لذت ببرید - هر آنچه که خودتان ترجیح می دهید ، انتخاب با شما است.



آیا گیاهان حسن یوسف گل دارند ؟


چه زمانی حسن یوسف گل می دهد ؟

گل حسن یوسف اغلب به عنوان گیاهی سایه پسند در نظر گرفته می شود که گوشه های تاریک باغ را روشن می کند. در حالی که این تا حدودی درست است، اما همچنین می توانند در آفتاب کامل با محافظت در برابر اشعه های سوزان ظهر رشد کنند. سن گیاه و استرس می تواند به شکل گیری شکوفه ها در حسن یوسف شما کمک کند.استرس می تواند به صورت گرمای بیش از حد، شرایط خشک و شب های سرد اواخر فصل باشد. گیاه می داند که در صورت ادامه قرار گرفتن در معرض شرایط نامطلوب می میرد، بنابراین برای تولید بذر شکوفا می شود. گلدهی گیاه کولئوس ( حسن یوسف )نشان دهنده پایان چرخه زندگی گیاه است و گیاهان معمولاً بلافاصله پس از اینکه اجازه تولید شکوفه به آنها داده می شود می میرند. گل ها برای زنبورها و پروانه ها و گاهی اوقات مرغ مگس خوار جذاب هستند و در رنگ های آبی، سفید یا اسطوخودوسی، رنگ قابل توجهی به گیاه اضافه می کنند. فقط می توانید آنها را رها کنید و از گیاه به عنوان یک سال لذت ببرید، یا اقداماتی را برای تشویق رشد بیشتر و ادامه زندگی در گلخانه یا قاب سرد انجام دهید .



چه زمانی حسن یوسف گل می دهد ؟


با گل حسن یوسف چه کنیم ؟

کاری که با سنبله های گل انجام می دهید به شما بستگی دارد. باقی گذاشتن گل ها گلها باعث رشد شاخ و برگ کمتر و ساقه های بلندتر می شود، احتمالاً به این دلیل که گیاه انرژی خود را به شکل گیری گل هدایت می کند.خوشه‌ها را درست زمانی که در حال شکل‌گیری هستند جدا کنید و انرژی را به سمت برگ‌ها هدایت کنید و در عین حال به ایجاد فرم فشرده‌تر و ضخیم‌تر کمک کنید. قبل از تشکیل سنبله، ساقه را از اولین گره رشد برش دهید. از قیچی، هرس استفاده کنید یا فقط رشد ساقه های باریک را از بین ببرید. با گذشت زمان، برگ های جدید از ناحیه بریده شده جوانه می زنند و فضای باقی مانده را پر می کنند.



با گل حسن یوسف چه کنیم ؟


نگهداری شکوفه ها

طور متناوب، می توانید اجازه دهید شکوفه ها رشد کنند و دانه تولید کنند. اگر گیاه کولئوس ( حسن یوسف )سنبله های گل دارد، صبر کنید تا گلبرگ ها بریزند و میوه کوچکی تشکیل شود. دانه ها ریز هستند و زمانی که کپسول یا میوه شکافته می شوند خود را نشان می دهند. آنها را در یک کیسه پلاستیکی نگهداری کنید تا زمانی که آماده کاشت آنها شوید. گیاهان حسن یوسف به راحتی از بذر پرورش می یابند، چه در داخل خانه و چه در خارج زمانی که دما حداقل 65 درجه فارنهایت (18 درجه سانتیگراد) باشد.



نگهداری شکوفه ها
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.