فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

فضای سبز خانه شما را پر از انرژی مثبت و آرامش می کند. و چه کسی آن را دوست ندارد؟ عطر تازه گیاهان سبز و گل ها چشم ها را آرام می کند و ذهن را شاداب می کند. سبک زندگی شلوغ شهری و کمبود فضای سبز در قلب شهرها فضای خالی سبزی را در زندگی ما ایجاد می کند، زیرا به ندرت ممکن است از همه کارها دوری کنیم و در جستجوی سرسبزی به جنگل برویم. مردم شهر باید با تبدیل خانه‌های خود به باغ‌های سرپوشیده، با انواع گیاهان گلدار و درختچه‌های سرپوشیده، مسیری میانی را ایجاد کنند. در اینجا ما لیستی از چند گیاه برتر گلدار داخلی را ایجاد کرده ایم تا به شما در ساختن یک فضای داخلی رنگی بدیع کمک کند.
معرفی گیاهان گلدار رنگی برای فضای داخلی - فوت و فن های باغبانی
معرفی گیاهان گلدار رنگی برای فضای داخلی - فوت و فن های باغبانی

گیاهان گلدار فضای خانه ی شما را رنگارنگ و پر از انرژی مثبت و آرامش می کند. و چه کسی آن را دوست ندارد؟ عطر تازه گیاهان سبز و گل ها چشم ها را آرام می کند و ذهن را شاداب می کند. سبک زندگی شلوغ شهری و کمبود فضای سبز در قلب شهرها فضای خالی سبزی را در زندگی ما ایجاد می کند، زیرا به ندرت ممکن است از همه کارها دوری کنیم و در جستجوی سرسبزی به جنگل برویم. مردم شهر باید با تبدیل خانه‌های خود به باغ‌های سرپوشیده، با انواع گیاهان گلدار و درختچه‌های سرپوشیده، مسیری میانی را ایجاد کنند. در اینجا ما لیستی از چند گیاه برتر گلدار داخلی را ایجاد کرده ایم تا به شما در ساختن یک فضای داخلی رنگی بدیع کمک کند.ما به طور متفکرانه در مورد محبوب ترین انواع گل که می توان به راحتی در یک محیط خانه پرورش داد تحقیق کرده ایم :





ارکیده فالونوپسیس

Phalaenopsis Orchid یکی از گیاهان گلدار کلاسیک در فضای داخلی است که نگهداری متوسطی دارد و باعث می شود مکان شما باشکوه و زیبا شود.ارکیدها دارای ساقه های بلند از گل های سفید بزرگ است که به طرز شگفت انگیزی ظریف و پیچیده به نظر می رسند. می توانید آن را نزدیک میز قهوه یا کناری خود قرار دهید. ارکیده Phalaenopsis گونه های مختلفی دارد و یک گیاه داخلی گلدار مرسوم است. آنها را نزدیک نور روشن و غیر مستقیم خورشید قرار دهید. گهگاه آبیاری کنید و در شرایط مرطوب آنها را تکثیر کنید.



ارکیده فالونوپسیس


آنتوریوم

آنتوریوم یکی از گیاهان داخلی معمولی است که عمدتاً در مناطق سردتر می روید. با سطح نگهداری متوسط، این گیاه در صدر لیست گیاهان داخلی گلدار زیبا قرار دارد. آنتوریوم یک چشم نواز واقعی است. چه در اتاق نشیمن یا اتاق خواب شما، گل ها و برگ های زیبای آن جذاب هستند. شما می توانید این گل ها را در هر جایی از اتاق قرار دهید، زیرا به زیبایی هاله مکان را تغییر می دهند و باعث می شوند همه احساس آرامش و رضایت کنند. از خاک با زهکشی خوب استفاده کنید. آنها در نور روشن بهترین رشد را دارند. فقط زمانی آبیاری کنید که خاک خشک شده باشد.



آنتوریوم


بنفشه آفریقایی

برای افرادی که به دنبال گیاهان گلدار برای نگهداری آسان هستند، بنفشه آفریقایی بهترین انتخاب است. در تمام طول سال، این گیاهان گل‌های زیبا و معطری را شکوفا می‌کنند که در رنگ‌های مختلف، از سفید تا صورتی کم‌رنگ وجود دارد. با نور خورشید فیلتر شده، می توانید بنفشه های آفریقایی بسیار شکوفا شده ای داشته باشید که اتاق و روحیه شما را با طراوت می کند. از قرار دادن بنفشه آفریقایی در نور مستقیم خورشید خودداری کنید. هفته ای یکبار آبیاری کنید. از خاک مخلوط یا همه منظوره استفاده کنید.



بنفشه آفریقایی


کالانکوئه

کالانکوئه به عنوان گیاهان آپارتمانی زیبا پرورش می یابد که عمدتاً در فصول گرم یا معتدل زمستان رشد می کنند. این گیاه به طور گسترده ای در دسترس است و به حداقل نگهداری نیاز دارد. برگ های ضخیم سبز تیره و گل های چهار گلبرگ آن اتاق نشیمن یا دفتر کار شما را جذاب می کند. این یک گیاه سرپوشیده با سایه های مختلف مانند قرمز، صورتی، سرخابی، نارنجی، سفید و زرد است. آنها به دمای بیرونی ، نور طبیعی و روشن خورشید و زهکشی نیاز دارند.



کالانکوئه


گلوکسینا

برای افرادی که به دنبال نگهداری کم و باغ سرپوشیده زیبا هستند، گلوکسینیا بهترین انتخاب است. این گیاهان چند ساله محبوب پس از مدتی با گل های مخملی زیبا دوباره رشد می کنند گیاه را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید. آن را زیر نور روشن و جزئی قرار دهید. گیاه را به طور متوسط آبیاری کنید.



گلوکسینا


بگونیا

بگونیا بومی مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری است. این گیاهان خانگی معمولی در یک الگوی نامتقارن رشد می کنند. با نور خورشید فیلتر شده، بگونیا می تواند به خوبی شکوفا شود و ظاهری جذاب به اتاق شما ببخشد. گیاهان بگونیا در رنگ های مختلفی مانند زرد، قرمز، صورتی، نارنجی و غیره شکوفا می شوند و معمولا گل های کوچک تری دارند. به طور منظم بگونیا را آبیاری کنید. از خاک با زهکشی خوب استفاده کنید. نور کامل یا شدید خورشید برای بگونیا مناسب نیست.



بگونیا


بنت قنسول

یکی از زیباترین گیاهان گلدار داخلی از خانواده Euphorbiaceae است. بنت قنسول یک گیاه معمولی خانگی است که انواع خیره کننده ای از گل های قرمز روشن تولید می کند و به اتاق نشیمن شما ظاهری پر جنب و جوش می دهد. این گیاهان را می توان به راحتی در داخل خانه در ظرف یا گلدان پرورش داد. Poinsettia از دمای نیمه خنک لذت می برد و با مراقبت مناسب می تواند هفته ها شکوفا شود. آنها را در یک اتاق گرم نگه دارید. هر زمان که خاک خشک شد آبیاری کنید. مقدار مناسبی از نور خورشید را تامین کنید.



بنت قنسول


اسپاتی فیلوم ( سوسن صلح )

یکی از ساده ترین و زیباترین گیاهان داخلی، گیاه صلح است. نه تنها نگهداری از آنها آسان است، بلکه رشد آنها نیز آسان است و به طور گسترده در دسترس هستند. بسته به نوع اسپاتی فیلوم خریداری شده، بیشتر انواع گل های سفید در تمام طول سال رشد می کنند. علاوه بر این، سوسن صلح دارای کیفیت فیلتر هوا هستند و خانه شما را مسحور و خالص می کند. آنها در نور غیر مستقیم خورشید رشد می کنند. برای گلدهی مناسب به خوبی آنها را آبیاری کنید. این گیاه سمی است، بنابراین از نگهداری در نزدیکی بچه ها و حیوانات خانگی دوری کنید.



اسپاتی فیلوم ( سوسن صلح )


ارکید دندروبیوم

دندروبیوم ها گیاهان داخلی زیبایی هستند که از خانواده ارکیده ها هستند. چه در داخل خانه و چه در فضای باز، این گیاهان بدون شک یکی از ترجیح داده شده ترین گیاهان گلدار در سراسر جهان هستند. ارکیده دندروبیوم نفیس است و در سایه های مختلفی مانند نارنجی، قرمز، بنفش، زرد، صورتی و غیره وجود دارد. ارکیده دندروبیوم گیاهانی با شکوفه زیاد و بومی آسیای جنوب شرقی هستند و به همین دلیل به عنوان یک گیاه گلدار در شهرها مناسب است. ارکیده ها مخلوط ساده ای از خاک را دوست دارند، بنابراین از خاک گلدان معمولی استفاده نکنید. آنها را بیش از حد آبیاری نکنید. بررسی کنید که خاک تقریباً خشک شده است. در نور جزئی خورشید به خوبی رشد می کند.



ارکید دندروبیوم
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.