فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰         
  

سبدهای گل آویزان می تواند چشم اندازی زیبا و بی نظیر برای هر ایوان یا فضای بیرونی باشد. اما جذابیت آنها را فقط به آویزان شدن در فضای باز محدود نکنید. افزودن گل های آویزان در اطراف داخل خانه می تواند یک ویژگی طراحی درخشان باشد که دکوراسیون داخلی شما را به سطح جدیدی می رساند. از کجا می‌دانید کدام گل‌ها برای آویز کردن سبدها مناسب هستند؟ لیست ما را که شامل بهترین گیاهان آویزان گلدار برای سبدهای داخل و خارج از خانه است را بخوانید.
معرفی گل های آویز گلدانی - فوت و فن های باغبانی
معرفی گل های آویز گلدانی - فوت و فن های باغبانی

بگونیا

بگونیا به دلیل شکوفه های زیبای آویزان ، پر و شاداب ، گل مناسبی برای قرار دادن در سبدهای آویزان است. آنها گلبرگ‌های مومی شکل خوشه‌ای تولید می‌کنند که وقتی در یک نقطه آفتابی قرار می‌گیرند، در طول زندگی‌شان به‌شدت شکوفا می‌شوند. آنها به خاطر گل های درخشان خودنمایی می کنند و نسبت به گرما مقاوم هستند. بگونیا در چندین رنگ، از قرمز تا زرد تا نارنجی تا صورتی وجود دارد. این گیاهان یکساله در تمام طول سال وقتی در سبدهای داخل خانه قرار می گیرند رشد می کنند، اما یخبندان را تحمل نمی کنند، بنابراین اگر در خارج از منزل باشند در زمستان زنده نمی مانند.



بگونیا


فوشیا

فوشیاها دارای شکوفه های دو رنگ روشن به شکل فانوس هستند که برای سبدهای آویزان مورد علاقه هستند. گل ها مرغ مگس خوار را در فضای باز جذب می کنند و این گیاه تا حدودی در سایه کامل عمل می کند و آن را به گزینه ای عالی برای آویزان کردن در ایوان سرپوشیده تبدیل می کند. در حالی که فوشیا در تمام تابستان در خارج از منزل رشد می کند، مقاوم به گرما نیست و از مه آلود شدن روزانه در گرم ترین قسمت های تابستان سود می برد. فوشیا همچنین نیاز به کود دهی منظم و هرس گل های خشک دارد. اغلب حشرات یا آفات را بررسی کنید، زیرا فوشیاها مستعد هجوم هستند.



فوشیا


امپیشن

Impatiens دارای شکوفه‌های روشن، شاد و برگ‌های صاف است که در سبدهای آویزان بسیار خوب عمل می‌کند، این گل ها معمولاً با بیماری کپک مواجه می‌شوند ، بنابراین جدا کردن و خارج کردن آنها از زمین کمک فوق العاده ای می کند. مطمئن شوید که بیش از حد آبیاری نکنید. گل های بنفش، زرد، قرمز، صورتی یا سفید را انتخاب کنید و در تمام تابستان از آنها در داخل یا خارج لذت ببرید. آنها تقریباً نیازی به مراقبت ندارند و فقط به نور خورشید متوسط ​​​​نیاز دارند تا شاد باشند.



امپیشن


شاه پسند درختی

شاه پسند ( لانتانا ) یکی دیگر از گلهای عالی برای قرار دادن در سبدهای آویز است زیرا گیاهی بسیار دلچسب است که می تواند در اکثر شرایط، حتی در نقاط بسیار آفتابی در طول گرمای تابستان زنده بماند. خوشه های درخشانی از گل دارد که آن را مورد علاقه بسیاری از باغبانان قرار می دهد. لانتانا در خارج از منزل، مرغ مگس خوار، زنبورها و پروانه ها را جذب می کند. نگهداری آن بسیار آسان است و فقط به حداقل آب نیاز دارد.



شاه پسند درختی


لوبلیا

لوبلیا یک گیاه آبشاری و ظریف است که شکوفا می شود. دارای شکوفه های آبی، بنفش و سفید است که آن را به یک گیاه آویزان مورد علاقه برای هر ایوان یا سبد داخلی می کند. این گیاه در اوایل بهار بهترین عملکرد را دارد و قبل از گرمای تابستان در دماهای معتدل رشد می کند.



لوبلیا


اطلسی

گل اطلسی یکی دیگر از گیاهان کم نگهداری است که با شکوفه های کامل ظاهری کاملاً زیبا به نمایش می گذارد. این کلاسیک‌ها فقط برای رشد در یک سبد آویزان ساخته شده‌اند، زیرا برخی از گونه‌ها به طور مداوم شکوفا می‌شوند، گل هایی که عمر خود را طی کرده اند ، خود به خود می ریزند و نیاز به هرس گل های خشک نیست. گل اطلسی عاشق آفتاب کامل است و مرغ مگس خوار را به ایوان یا باغ شما جذب می کند. در ساعات عصر خوشبوترند.



اطلسی


بنفشه

بنفشه ها به راحتی رشد می کنند و نیاز به توجه کمی دارند، با وجود شکوفه های فراوانی که به سبد آویزان شما زیبایی می بخشد. سبدها را در مناطقی که نور خورشید متوسط ​​دریافت می کنند آویزان کنید و حتماً به طور منظم آبیاری کنید. آنها از بهار تا تابستان در آب و هوای سردتر گل می دهند، اما در مناطق گرمتر، بنفش ها می توانند تا زمستان شکوفا شوند.



بنفشه


شاه پسند بوته ای

شاه پسند بوته ای (وربنا) در مناطقی با گرمای شدید نیز رشد ایده آلی دارد. شکوفه های ریز و درخشان خوشه ای ، این گل آویزان را به یک لذت تبدیل می کند. آفتاب فراوان (حداقل 10 ساعت در روز) مورد نیاز است و می خواهد در خاکی با زهکشی خوب کاشته شود. هر از گاهی آبیاری کنید اما مراقب باشید که زیاد آبیاری نکنید. گل ها از بهار تا اولین یخبندان شکوفا می شود.



شاه پسند بوته ای
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.