فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲         
  

لینداهای جوان نسبت به سرما حساس هستند و و حداقل دمایی را که می تواند تحمل کند بین ۸ تا ۱۰ درجه سانتی گراد است. افتادن بیش از حد برگ ها نشان دهنده سرد بودن محیط است. درجه حرارت ایده آل بین ۱۸ تا ۲۵ درجه سانتیگراد است. البته درجه حرارت های متغیر بین ۵ تا ۳۰ درجه را نیز به خوبی تحمل می کند. اگر گیاه رشد خوبی داشته باشد سالی یکبار باید گلدان آن تعویض گردد. اما اگر شرایط مناسب نبوده و یا قصد دارید اندازه گیاه را محدود کنید ،هر ۲ تا ۳ سال یکبار تعویض گلدان لازم است ، برای زیباسازی گیاه لیندا می توانید لیندای خود را سرزنی کنید تا آن را چند شاخه و زیبا تر کنید.
 - فوت و فن های باغبانی
 - فوت و فن های باغبانی
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.