فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲         
  

ما شاخ و برگ درختان را سبز تصور می کنیم - و البته بیشتر آنها سبز هستند - اما درختان با برگ های قرمز ، رنگ های جالبی را در باغچه باغ پاییزی و زمستانی شما ارائه می دهند. درختان با شاخ و برگ قرمز کاشته شده در چمن، یا در یک منطقه روشن در باغ ،معجزه می کنند و در هر کجا که کاشته شوند حس بی چون و چرای شادی را به ارمغان می آورند. تاج یاقوتی یا زرشکی رنگ آنها فقط مخصوص برای پاییز نیست، درختانی هستند که در تمام طول سال با شاخ و برگ قرمز چشمگیر و زینت بخش هستند. شما می توانید انواع پرورش یافته درختان زینتی با برگ های قرمز، از افراهای کوچک و حتی کوتوله تا افراهای قرمز بزرگتر را پیدا کنید. برای افزودن شدت و شعله ور کردن آتش بازی واقعی از رنگ ها به فضای یکنواخت، درختان برگ قرمز زیادی برای انتخاب وجود دارد. برای الهام بخشیدن ،چند مورد از دیدنی ترین درختان را با برگ های قرمز یا زرشکی بر اساس شدت رنگ ها و زمان درخشیدن آنها به شما معرفی می کنیم :
معرفی درختان برگ قرمز  برای باغ - فوت و فن های باغبانی
معرفی درختان برگ قرمز  برای باغ - فوت و فن های باغبانی

افرا ژاپنی

افرا ژاپنی یا توری "ملکه زرشکی" یکی از درخشان ترین سایه های قرمز را دارد.شاخ و برگ هایی با رنگ های زیبا با برگ های بسیار نازک تقسیم شده که بافت توری ظریفی دارند و شاخه های کمانی تیره، و همچنین بسیار کوچک . بنابراین می توانید آن را حتی در باغ های معمولی، حتی در ظروف، پرورش دهید! شاخ و برگ به زیبایی آویزان است، در باد تکان می‌خورد و از بهار تا پاییز قرمز می‌ماند. افرا ژاپنی گیاهی قوی است، با برگ هایی که در آفتاب گرم تابستان نمی سوزند. این درخت برنده جایزه شایستگی باغ توسط انجمن سلطنتی باغبانی است. افرا توری "Crimson Queen" برای باغ های ژاپنی، شهری و همچنین برای تمام طرح های غیررسمی مناسب است. شما همچنین می توانید آن را در تراس و پاسیو داشته باشید، زیرا برای ظروف ایده آل است، اگرچه آنها باید بزرگ باشند.



افرا ژاپنی


ارغوان کانادایی

درختی با اندازه متوسط ​​با شاخ و برگ هایی با رنگ شگفت انگیز است. برگها در تمام طول سال قرمز تیره و قرمز شرابی تیره، الماسی شکل و آویزان هستند.آنها همچنین بسیار بزرگ هستند، حدود 12 سانتیمتر عرض دارند. آنها در پاییز سایه های زرد طلایی به خود می گیرند و جلوه ای از آتش سوزان با نور درخشان را در باغ خود به شما می دهند. در بهار، قبل از آمدن برگ ها، با گل های صورتی زیبا نیز خیره کننده است.همه این رنگ های مختلف جایزه شایستگی باغ را توسط انجمن سلطنتی باغبانی به دست آورده درختی است که برای باغی پویا می‌خواهید که در طول سال تغییر رنگ دارد.در طراحی سنتی، طبیعی یا غیررسمی و پارک های عمومی می توان از این درخت استفاده کرد.



ارغوان کانادایی


سیب گل نقره ای قرمز

درخت خزان کننده نیمه مجنون، با اندازه متوسط ​​است که رنگ زیادی برای ارائه دارد. در واقع مقدار زیادی قرمز!برگها بیضی شکل، قرمز برنزی و بزرگ به طول حدود 7.5 سانتیمتر هستند و با رنگ نقره ای جالب پوشیده شده اند که جلوه های نوری جالبی ایجاد می کند. گل ها نیز قرمز، معطر و ماندگار هستند. و به دنبال آنها میوه ها قرار می گیرند که حدس زدید هم رنگ هستند! اگر می خواهید این رنگ را از بهار تا پاییز داشته باشید، اما در طول فصل تغییر می کند، گلدار نقره ای قرمز ایده آل است. این گیاه برای همه باغ های غیررسمی به عنوان یک گیاه نمونه یا در گروه های کوچک با درختان دیگر مناسب است. آلودگی را تحمل می کند و این باعث می شود برای باغ های شهری مناسب باشد.



سیب گل نقره ای قرمز


درخت پر

برگ‌های پهن، بیضی شکل و قرمز روی شاخه‌های عمودی ظریف با فواصل منظم می رویند.این به آن ارزش تزئینی زیادی می دهد، با الگوهای بصری زیبا، و برگ های تقریباً مجسمه ای. شکوفه‌ها در تابستان مشاهده می شوند. آنها در واقع دسته‌هایی از گل‌هایی هستند که رنگ‌هایی از صورتی تا بنفش دارند. ایده آل برای درخشش در تمام طول سال هستند ، شما می توانید آن را به عنوان یک درخت و همچنین به عنوان درختچه پرورش دهید. مقاوم در برابر سرما نیز هست. درخت پر یک درخت کوچک با نگهدار کمی است که می توانید آن را در پرچین ها و حتی حاشیه ها، مکان های برجسته به عنوان یک گیاه نمونه بکارید.



درخت پر


انگم سیاه

درختی باشکوه با شاخ و برگ های رنگی جالب است. آنها در واقع با رنگ سبز شروع می شوند، اما به زودی قرمز می شوند و مقداری زرد می شوند و تا یخبندان باقی می مانند.شاخ و برگ کاملاً ضخیم، بسیار براق، بیضوی و با بافت نازک علیرغم اندازه بزرگ هر برگ - به طول 15 سانتی متر است. روی تاج پهن و مخروطی شکل این درخت ،شاخه‌ها و برگ ها زیبا به نظر می‌رسد که گاهی اوقات به شکل ابرهای آتشین هستند. همچنین در بهار با دسته‌هایی از گل‌های کوچک سفید متمایل به سبز شکوفا می‌شود. بالاخره پوستش هم واقعا زیباست چون شبیه پوست تمساح است!



انگم سیاه
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.