فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲         
  

ایجاد یک باغ داخلی با گیاهان آپارتمانی که در آب رشد می کنند، ساده ترین راه برای افزودن فضای سبز به خانه است.اگر می‌خواهید بدون صرف زمان زیاد، فضای سبز را در خانه پرورش دهید، ساده‌ترین گزینه رشد گیاهان در آب است.رشد گیاهان در آب مزایای متعددی دارد.به حداقل مراقبت و نگهداری نیاز دارد.آشفته نیستتند و اکثر این گیاهان به بیماری ها و آفات نیز مقاوم هستند.گیاهان آبی داخلی گیاهانی هستند که به طور جزئی یا کامل در آب رشد می کنند و ریشه آنها در آب یا زیر آب است.
ایجاد باغ آبزی داخلی با گیاهان آپارتمانی - فوت و فن های باغبانی
ایجاد باغ آبزی داخلی با گیاهان آپارتمانی - فوت و فن های باغبانی

فیلودندرون

فیلودندرون : یک گیاه آپارتمانی عالی است که در آب رشد می کند.گیاه را در مکانی روشن و بدون نور مستقیم خورشید قرار دهید.برای تقویت رشد این گیاهان داخلی در آب، هر هفته آب را عوض کنید تا ریشه ها شروع به رشد کنند.به تدریج هر یک ماه یکبار آب ظرف را عوض کنید.



فیلودندرون


آگلونما

آگلونما :یکی از گیاهان آبی محبوب برای خانه است. بسیاری از مردم این گیاه را انتخاب می کنند، زیرا ریشه های آن به راحتی رشد می کند.زمانی که گیاهان داخلی در آب رشد می کنند ، خود را با محیط سازگار می کنند. اینها برای بطری ها یا گلدان هایی با گردن باریک ایده آل هستند. برگ های گیاهان همیشه سبز چینی یا گونه های آگلونما در انواع رنگ های چشم نواز وجود دارد. هر دو روز یکبار آب را عوض کنید.



آگلونما


پوتوس

پوتوس : این گیاه رونده آبزی و تصفیه کننده هوا می تواند هر میز ، دیوار یا حمام را از نظر زیبایی شناختی بهبود بخشد، زیرا می تواند به روش های مختلف چیدمان شود. گیاه(Pothos) گیاهی است که به راحتی قابل رشد است. می توانید گیاهان پوتوس را از قلمه های آن در یک شیشه پر از آب لوله کشی بکارید. هر 20 روز یکبار آب آن را عوض کنید و شیشه را تمیز کنید تا جلبک ها دور شوند.



پوتوس


برگ بیدی(ترادسکانتیا)

برگ بیدی(ترادسکانتیا):یک گیاه همیشه سبز چند ساله است که با برگ های دوست داشتنی خود که در مرکز سبز هستند و رنگ های بنفش در زیر آن وجود دارد، به زیبایی فضا در هر اتاق می افزاید. از نور مستقیم بیش از حد خورشید خودداری کنید زیرا می تواند از رشد ریشه های آن جلوگیری کند.این گیاه آبزی و آپارتمانی بسیار انعطاف پذیر و محکمی هست.



برگ بیدی(ترادسکانتیا)


سینگونیوم

سینگونیوم : سینگونیوم از گیاهان آبی جالب در داخل خانه است. این گیاه کم نگهداری را می توان بدون خاک نیز با موفقیت کشت کرد. یک ظرف شیشه ای را در جایی قرار دهید که گیاه بتواند نور خورشید و غیر مستقیم دریافت کند. لبه پنجره یا روی میز مکان مناسبی برای رشد سینگونیوم هاست.در هر صورت از قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب خودداری کنید. این گیاهان می توانند آلودگی هوای داخل خانه را کاهش دهند.



سینگونیوم


بامبو

بامبو : به لطف فنگ شویی، بامبو خوش شانس یکی از محبوب ترین گیاهان است، زیرا اعتقاد بر این است که انرژی مثبت و خوش شانسی را جذب می کند. یک ظرف را با آب به اندازه ای پر کنید که ریشه این گیاهان آبی داخل خانه را بپوشاند. گیاه بامبو را در زیر نور غیر مستقیم خورشید قرار دهید. از سنگریزه و سنگ مرمر برای حفظ تعادل ساقه های گیاه استفاده کنید و آن را در آب نگه دارید. هر دو هفته یکبار آب ظرف را عوض کنید.



بامبو
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.