فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  

گیاهانی که در زمستان مقاوم نیستند، به سادگی نیاز دارند به مکانی عاری از یخبندان منتقل شوند.یک گلخانه خنک، ایوان یا بالکن ایده آل است. نمونه های بزرگ و مستقر را می توان در یک مکان محافظت شده در مقابل دیوار خانه قرار داد که باید گرم تر باشند.
چگونه در زمستان از گیاهان گلدانی محافظت کنیم؟ - فوت و فن های باغبانی
چگونه در زمستان از گیاهان گلدانی محافظت کنیم؟ - فوت و فن های باغبانی

گلدان های آسیب دیده در زمستان دو بار برای شما هزینه دارند ، یک بار برای تعویض گلدان و دوباره برای جایگزینی گیاه. دو گزینه برای گلدان های فضای باز وجود دارد: انتخاب گلدان های مقاوم در برابر یخ زدگی و گیاهان مقاوم به سرما، که سخت است اما ممکن است در هنگام یخ زدگی ترک بخورند یا پوسته پوسته شوند، و استفاده از ضد یخ گیاهی ، که کمک می کند گیاه زنده بماند. به طور کلی، گلدان های سرامیکی لعاب دار در سرما بسیار بهتر از سفالین بدون لعاب دوام می آورند.اما اگر کمپوست غرق در آب باشد، هیچ گیاهی زنده نخواهد ماند. آب وقتی یخ می زند منبسط می شود، به این معنی که کمپوست مرطوب در نهایت باعث ترک خوردن گلدان می شود.



چگونه در زمستان از گیاهان گلدانی محافظت کنیم؟


پایه های گلدان اختراعات درخشانی هستند که گلدان ها را از روی زمین بلند می کنند. این تضمین می کند که آب می تواند از سوراخ های پایین خارج شده و تخلیه شود. می توانید پایه های مخصوص گلدان بخرید یا از آجرهای کوچک استفاده کنید. از چوب پنبه نیز می توانید استفاده کنید.در پاییز که هوا شروع به تغییر می کند، همه گلدان های خود را بلند کنید.همچنین می‌توانید گلدان‌ها را به مکان‌های سرپناه‌تری منتقل کنید. قرار دادن آنها در مقابل دیوار یا زیر بام خانه از آنها در برابر بارندگی و بادهای سرد محافظت می کند.



چگونه در زمستان از گیاهان گلدانی محافظت کنیم؟


برای کمک به گرم نگه داشتن کمپوست و ریشه های گیاه می توانید گلدان ها را بپیچید. چند لایه نایلون حباب دار یک عایق عالی است.یا از کیسه های پلاستیکی مشکی پر از نی یا کاغذ خرد شده «لحاف قابلمه ای» درست کنید. آنها کمی عجیب به نظر می رسند اما خاک را گرم نگه می دارند. فقط مطمئن شوید که سطح کمپوست را با عایق خود نپوشانید وگرنه ممکن است گیاهان شما پوسیده شوند. و هنگام گرم شدن هوا مطمئن شوید که عایق را بردارید.



چگونه در زمستان از گیاهان گلدانی محافظت کنیم؟
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.