فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

برای کاشت توت فرنگی های خود ، خاک گلدان یا محیط گلدان با زهکشی خوب و با کیفیت بالا انتخاب کنید. در صورت امکان ، خاکی را انتخاب کنید که حاوی کود باشد. کود در خاک گلدان مخلوط کنید. این کار را قبل از پر کردن ظرف انجام دهید. از کودهای رهاسازی آهسته استفاده کنید-مانند کودهای ، 15-9-12 یا 10-10-10 و آن را به طور مساوی در خاک مخلوط کنید. از آنجا که میزان کود متفاوت است ، طبق دستورالعمل برچسب اعمال کنید.
نحوه ی کود دهی توت فرنگی های گلدانی - فوت و فن های باغبانی
نحوه ی کود دهی توت فرنگی های گلدانی - فوت و فن های باغبانی

هر 10 روز یکبار توت فرنگی را کود دهید و کود محلول متعادل مانند 10-10-10 یا 20-20-20 در سطح بالای خاک بپاشید. از مصرف کود روی شاخ و برگ و میوه خودداری کنید. بعد از کود دهی توت فرنگی ها را خوب آبیاری کنید. اگر توت فرنگی شما دارای رشد سبز فراوان ، اما میوه کمی است ، کوددهی خود را متوقف کنید.



نحوه ی کود دهی توت فرنگی های گلدانی


گیاهان توت فرنگی در اوایل بهار و دوباره در اواخر پاییز به نیتروژن زیادی احتیاج دارند زیرا در حال فرستادن دونده و تولید انواع توت ها هستند.اگر توت فرنگی ارگانیک پرورش می دهید از کودهای آلی استفاده کنید.



نحوه ی کود دهی توت فرنگی های گلدانی


کود های پوسیده را برای افزایش نیتروژن استفاده کتید. از کود تازه استفاده نکنید سایر گزینه های ارگانیک برای بارور کردن توت فرنگی عبارتند از: پودر خون ، که حاوی 13٪ نیتروژن است. پودر ماهی ، کنجاله سویا یا کنجاله یونجه. پودر پر همچنین می تواند سطح نیتروژن را افزایش دهد ، اما بسیار کند ترشح می شود.



نحوه ی کود دهی توت فرنگی های گلدانی
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.