فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

گلهای چند ساله ایجاد یک باغ زیبا را آسان تر می کنند زیرا از نظر نگهداری آسان هستند و رشد قابل پیش بینی را بدون نیاز به کاشت یا بذر سالانه ارائه می دهند. بسیاری از باغبانان به گیاهان چند ساله اعتماد می کنند و ستون فقرات باغ گل تابستانی خود را تشکیل می دهند. این مورد برای باغبانان در مناطقی که تابستان های گرم و خشک دارند ، مهم است . ممکن است از خود بپرسید که چه گیاهانی تحمل گرما دارند و به طور خاص گیاهان چند ساله ای هستند که گرما را دوست دارند. با جمع آوری یک لیست کوتاه از گیاهان چند ساله گرما دوست که می توانید در آب و هوای گرم و تابستان به راحتی از این گیاهان لذت ببرید.
آشنایی با گیاهان چند ساله که به گرما مقاوم هستند - فوت و فن های باغبانی
آشنایی با گیاهان چند ساله که به گرما مقاوم هستند - فوت و فن های باغبانی

یکی از مورد علاقه های ما برای گیاهان چند ساله گرما دوست ، گل فلوکس ( Phlox paniculata ) است. این گیاهان خیره کننده ،دوست دارند در آفتاب کامل رشد کنند. آنها در یک ناحیه با ارتفاع (1 متر) گل های خود را پراکنده می کنند. تقریباً در هر رنگ رنگین کمان ، گل ها ظاهر می شوند.شکوفه هایی که می توانند برای شش هفته یا بیشتر ادامه داشته باشند.



آشنایی با گیاهان چند ساله که به گرما مقاوم هستند


رودبکیا (کوکب کوهی )،از دیگر گیاهان مقاوم به گرما هست. این گل ها برای بسیاری از ما آشنا هستند ، با گلهای بزرگ ، درخشان مانند مروارید ، زرد با مراکز سیاه. این گلها گرما ، رطوبت و خاک رس را به خوبی تحمل می کنند.



آشنایی با گیاهان چند ساله که به گرما مقاوم هستند


گیاهان چند ساله مقاوم در برابر حرارت لزوماً در برابر خشکی مقاوم نیستند. فلوکس و کوکب کوهی به آب منظم نیاز دارند تا در آب و هوای گرم رشد شاد داشته باشند. اما تعدادی از بهترین گیاهان چند ساله مقاوم فقط در برابر حرارت به آب اضافی نیاز ندارند. ( Heuchera spp) یا سرخ بر یکی از آنهاست ، اگرچه ممکن است گیاه را به عنوان "زنگ های مرجانی" نیز بشناسید.



آشنایی با گیاهان چند ساله که به گرما مقاوم هستند


hemerocallis (سوسن )گروه دیگری از گیاهان چند ساله گرما دوست است که به آب زیادی احتیاج ندارند. این زیباهای سخت دارای ریشه های گوشتی و غده ای هستند و تحت تأثیر گرما و خشکسالی تابستان قرار نمیگیرند. به نظر می رسد این گلها در هر خاکی رشد می کنند ، نیازی به نگهداری زیادی ندارند و برای همیشه ماندگار هستند. چند فصل پس از کاشت ، توده های بزرگ و شکوفا با برگهایی مانند شمشیر خواهید داشت.



آشنایی با گیاهان چند ساله که به گرما مقاوم هستند


سرخار گل

سرخار گل : دارای گلبرگهایی است كه مخروطی برجسته را احاطه کرده اند. این گیاه سفت و سخت با شاخ و برگ خوشه ای به 5 فوت (1.5 متر) قد می رسد و گرمای تابستان را به خوبی تحمل می کند. خاک خوب و زهکشی خوب و آفتاب زیاد را ترجیح می دهد. تا اولین سرما کاملاً شکوفا می شود.



سرخار گل
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.