فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

هنگام هرس درختان میوه قطعا باید از ابزارهای مناسبی استفاده کنید.اگر وسایل اشتباهی را به دست می گیرید ، می توانید آسیب جزئی به پوست درخت وارد کنید که واقعا ایده آل نیست. برخی از رایج ترین این ابزارها به شرح زیر می باشد : قیچی هرس : یکی از مهم ترین تجهیزات هرس درختان ، قیچی مخصوص می باشد ( که ” گاز انبر ” نیز نامیده می شود ). همان چیزی است که شما برای شکل دادن و قطع هر چیزی با قطر 3/4 اینچ و کوچکتر استفاده می شود.
ابزارهای مناسب هرس  - فوت و فن های باغبانی
ابزارهای مناسب هرس  - فوت و فن های باغبانی

اره جیبی تاشو

اره جیبی تاشو : چاقوهای مخصوص باغبانی جز دیگر گزینه های مخصوص هرس درختان میوه است. این اره جیبی های تاشو برای اره زدن چوب های مرده یا شاخه هایی با قطر حدود 1 اینچ مفید خواهد بود.



اره جیبی تاشو


هرس کننده

هرس کننده : این قطعه را می توان در شاخه هایی با قطر حدود 1 اینچ تا 2 الی 3 اینچ استفاده کرد. نکته ای که در استفاده از هرس کننده باید در نظر گرفت این است که برش به صورت مورب زده شود تا تجمع و محل نفوذ آب در محل زخم وجود نداشته باشد.



هرس کننده


اره ابریشمی

اره ابریشمی : این اره برای شاخه هایی که قطر آنها حدود دو اینچ یا بیشتر است بسیار مناسب است. اره قطبی : اگر با یک درخت بزرگتر کار می کنید و نمی خواهید از نردبان استفاده کنید ، یک اره میله ای می تواند برای هرس درختان میوه مفید باشد. اره برقی : اره برقی برای درختان مسن که واقعا به بازسازی احتیاج دارند ممکن است مورد نیاز باشد ، اما به احتمال زیاد ، یک اره ابریشمی یا میله ای کار راه انداز تر باشند.



اره ابریشمی
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.