فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

تجمع جلبک ها می توانند در باغ های آبی به یک مشکل تبدیل شود.کاه جو یا گلوله هایی که در بهار در یک حوضچه یا جریان قرار می گیرند از رشد جلبک ها جلوگیری می کنند. یک فیلتر یا صاف کننده خوب همچنین از ایجاد جلبک جلوگیری می کند. از آبنما یا آبشار برای جلوگیری از هوادهی و دفع آب باکتریهای بوی بد استفاده کنید.
نحوه ی مراقبت از گیاهان آبزی - فوت و فن های باغبانی
نحوه ی مراقبت از گیاهان آبزی - فوت و فن های باغبانی

تجمع جلبک ها می توانند در باغ های آبی به یک مشکل تبدیل شود.کاه جوها یا کود هایی که در بهار در یک حوضچه یا جریان قرار می گیرند از رشد جلبک ها جلوگیری می کنند. یک فیلتر یا صاف کننده خوب از ایجاد جلبک جلوگیری می کند. از آبنما یا آبشار برای جلوگیری از هوادهی و دفع آب باکتریهای بوی بد استفاده کنید.



نحوه ی مراقبت از گیاهان آبزی


در آبیاری گیاهان آبزی باید دقت شود، کافی است سطح حوضچه را در عمق صحیح حفظ کنید تا گیاهان در لبه آب خشک نشوند و ریشه گیاهان غوطه ور پوشیده بمانند. قبل از اینکه سطح آب چند اینچ پایین بیاید ، آب برکه یا باغ آبی خود را دوباره پر کنید. با نصب یک شیر شناور که با افت سطح به یک نقطه تنظیم شده ، آب را به طور خودکار روشن کرده و با پر شدن خاموش می شود ، فرآیند را خودکار کنید.



نحوه ی مراقبت از گیاهان آبزی


گیاهان شناور تغذیه خود را مستقیماً از آب می گیرند. نیلوفرهای آبی و سایر گیاهان دارای ظرف ، غالباً برای رشد و شکوفایی خوب به کوددهی نیاز دارند. انواع مختلفی از کودهای تغذیه ای تحت عنوان کود آب باغی موجود است. اینها را مستقیماً در خاک گلدان گیاهان ظرف قرار دهید.



نحوه ی مراقبت از گیاهان آبزی


اگر در آب و هوای سرد زندگی می کنید ، باید روی برکه یا باغ آبی خود را کاور کنید. بیشتر گیاهان آبزی را می توان در فضای باز و در خاک مرطوب نگهداری کرد تا زمستان گذرانی کنند.به جز پالم چتری و کاهوی آبی که در برابر یخ زدگی دوام نخواهند آورد ، بنابراین آنها را در یک وان آب در زیرزمین خنک نزدیک پنجره ای قرار دهید که می توانند در آن به حالت خواب درآیند. غده های کاننا canna tubers را خشک کنید و آنها را در پیت ماس ​​یا خاک اره در یک مکان خنک اما انجماد نگهداری کنید.



نحوه ی مراقبت از گیاهان آبزی
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.