فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

گنجاندن یک دوست سبز در محل کار خود در زمان فعلی مهم است. در وهله اول ، برگهای سبز سموم موجود در هوا را می خورند و هوای تازه تری را برای شما فراهم می کند. علاوه بر این ، آنها همچنین زیبایی فوق العاده ای را دارند که زیبایی خاصی به محیط کار شما می بخشند.به معرفی برخی از درختان بونسای که به راحتی رشد می کنند می پردازیم.
انتخاب بونسای برای دفتر کار - فوت و فن های باغبانی
انتخاب بونسای برای دفتر کار - فوت و فن های باغبانی

درخت بودی Ficus Religiosa

درخت بودی Ficus Religiosa :شما می توانید این درخت را در یک منطقه آفتابی در خانه یا محل کار خود نگه دارید زیرا یک درخت گرمسیری است که عاشق آفتاب و گرما است. اما به یاد داشته باشید که یخ زدگی یا امواج سرما برای رشد آن مضر است. ریشه های هوایی دید فوق العاده ای را ایجاد می کند! برگهای براق قلبی شکل به رنگ برنز هستند اما پس از بلوغ به سبز براق تبدیل می شوند.



درخت بودی Ficus Religiosa


افرا ژاپنی

افرا ژاپنی: این بونسای مکانی خوب و آفتابی را برای اقامت خوب ترجیح می دهد. اما فراموش نکنید که در گرمای اواسط روز یا بعد از ظهر آن را زیر سایه قرار دهید. زمستان یا یخبندان نیز از نظر رشد ناسالم است.این درخت را به محل کار خود را بیاورید و مکان خود را به مکانی شاد و پرانرژی تبدیل کنید.



افرا ژاپنی


یشم

یشم :گیاهی آبدار و دارای ساقه ها و برگ های ضخیم و گوشتی است. تنه و ساقه ها سخت به نظر می رسد و برگ های کوچک آن زیبا به نظر می رسند. برای پرورش این بونسای مکانی آفتابی با دمای بالا لازم است. اگر تازه وارد دنیای کشت بونسای هستید ، باید با یشم شروع کنید زیرا برای حفظ رشد خوب به حداقل تلاش شما نیاز دارد. اگر همه چیز درست باشد ، در پاییز متوجه گلهای سفید یا رنگ کم رنگ ستاره ای می شود. علاوه بر این ، بعضاً گفته شده که این گیاه یشم خوشبختی و شکوفایی به ارمغان می آورد!اگر خواهان خوش شانسی هستید ، این دوست سبز را فراموش نکنید.



یشم


پاچیرا

پاچیرا:نام دیگر پاچیرا ،درخت پول است. این درخت یک گیاه محبوب بونسای است و به طور معمول یک تنه پیچ خورده دارد. از نظر فنگ شویی ، این گیاه یک گیاه خوش شانس است. برای قرار دادن این درختچه، مکان روشن و آفتابی را در محل کار خود پیدا کنید. درست است که پاچیرا به نگهداری کمی احتیاج نیاز دارد اما به کود منظم ، هرس و مدیریت آفات نیاز دارد.



پاچیرا
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.