فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  

نیدولاریوم گیاه آپارتمانی بسیار زیبایی از فامیلهای نزدیک آناناس است.در وسط برگهای این گیاه قسمت گود پیاله مانندی وجود دارد. اگر آب روی این گیاه پاشیده شود، در این قسمت جمع می شود و بتدریج گیاه از آن استفاده می کند.
آبیاری خاص گیاه نیدولاریوم - فوت و فن های باغبانی
آبیاری خاص گیاه نیدولاریوم - فوت و فن های باغبانی

نیدولاریوم به خشکی هوا خیلی حساسیت دارد. در گلخانه ها و پاسیوهای مرطوب کاملاً سرحال است. برای اینکه رطوبت نسبی محیط افزایش یابد، به وسیله آبفشان قدری آب در هوا و روی برگهایش اسپری کنید. پاشیدن آب روی برگهای نیدولاریوم در تابستان ضرورت دارد. این کار را زمانی انجام دهید که برگها در معرض نور آفتاب قرار نداشته باشند.



آبیاری خاص گیاه نیدولاریوم


بهتر است روزانه برگ های گیاه با آب تصفیه شده اسپری شود و یا گلدان را در روی سینی سنگریزه دار حاوی آب قرار دهید به نحوی که کف گلدان با آب تماس مستقیم نداشته باشد تا رطوبت کافی را دریافت کند.



آبیاری خاص گیاه نیدولاریوم


در تابستان ، حداقل یک بار در هفته آب تصفیه شده را درون کاسه گل (به جز دوره گلدهی) بریزید ، حدوداً یک بار در هفته نیز خاک را مرطوب کنید. در زمستان ، آبیاری بسیار معتدل است ، خاک باید بین آب دهی خوب خشک شود.دقت شود در دمای کمتر از ۱۹ درجه ، آب درون کاسه گل ریخته نمی شود.



آبیاری خاص گیاه نیدولاریوم
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.