فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

درخت بید : ریشه های این درخت تشنه آب هستند و به خطوط فاضلاب و لوله های آبیاری می‌توانند آسیب برسانند. شاخه های ضعیفی دارد و زود می‌شکنند، و درخت نسبتا عمر کوتاهی (۳۰ سال) دارد.
در باغچه ی خود چه درختانی را نکاریم؟ - فوت و فن های باغبانی
در باغچه ی خود چه درختانی را نکاریم؟ - فوت و فن های باغبانی

درخت افرای نقره ای یا خاکستری

درخت افرای نقره ای یا خاکستری:درختی است که به سرعت رشد کرده و بزرگ و بزرگ‌تر میشود. افرای نقره ای درختی مناسب برای ایجاد سایه است، اما جنس شاخه ها و تنه آن شکننده و ضعیف است و ممکن است در طول طوفان‌های شدید بشکند. ریشه ‌های سطحی و گسترده این درخت نیز می‌تواند موجب آسیب‌رساندن به لوله های فاضلاب و ترک‌خوردگی سطح شود.



درخت افرای نقره ای یا خاکستری


درخت شاه توت

درخت شاه توت:میوه های این درخت حیاط شما را کثیف می‌کند و سایه اش آنقدر است که زیرش چمن رشد نمی‌کند. البته میوه هایش خوشمزه هستند و برگ‌هایش برای پرورش کرم ابریشم بهترین هستند، ولی شما مجبور نیستید حیاط خانه تان را با یک درخت توت پر کنید.



درخت شاه توت


صدر کوهی،

صدر کوهی،:این درخت بومی آمریکای شمالی است. در ماه های سرد سال حجم انبوهی از گرده را منتشر می‌کند و باعث واکنش‌های آلرژیک شدید در بسیاری از افراد می‌شود. حتی اگر شما حساسیت ندارید، کاشت این درخت در حیاط تان، ممکن است همسایگان شما را اذیت کند.



صدر کوهی،


زبان‌گنجشک یا ون

زبان‌گنجشک یا ون:درخت جنگلی بسیار خوبی است. اما به دلیل داشتن آفت سوسکی کاشتن آن را در خانه یا مراکز گردشگری توصیه نمی‌کنیم.



زبان‌گنجشک یا ون
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.