فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰         
  

آبیاری بنفشه های آفریقایی آنقدر که فکر می کنید پیچیده نیست. در واقع ، این گیاهان زیبا و قدیمی به طور شگفت آوری سازگار هستند و به راحتی می توانید با آنها کنار بیایید.هنگام آب دادن بنفشه های آفریقایی ، نکته اصلی که باید به خاطر بسپارید این است که آب بیش از حد شماره یک دلیل عدم موفقیت گیاه در رشد آن است. آبیاری زیاد ، بدون شک ، بدترین کاری است که می توانید برای بنفشه آفریقایی خود انجام دهید .
راهنمای آبیاری بنفشه آفریقایی - فوت و فن های باغبانی
راهنمای آبیاری بنفشه آفریقایی - فوت و فن های باغبانی

همیشه مخلوط خاک گلدان را ابتدا با انگشت خود لمس کنید اگر احساس رطوبت می کنید ، ظرف چند روز دوباره امتحان کنید. مخلوط گلدان بین آب دهی باید کمی خشک شود ، اما هرگز نباید خاک خیلی خشک شود.



راهنمای آبیاری بنفشه آفریقایی


یک راه آسان برای آبیاری كردن بنفشه آفریقایی ، قرار دادن گلدان در ظرفی است كه بیش از یک اینچ (2.5 سانتی متر) از آن آب نباشد. بعد از گذشت حدود 20 دقیقه یا تا زمانی که مخلوط گلدان مرطوب شود ، آن را از آب خارج کنید. هرگز نگذارید گلدان مدت بیشتری در آب بایستد ، زیرا باعث پوسیدگی گیاه می شود.



راهنمای آبیاری بنفشه آفریقایی


از بالای گیاه نیز می توانید آبیاری را انجام دهید ، اما مراقب باشید که برگ ها را خیس نکنید. در واقع ، خوب است که هر چند وقت یکبار از بالا آن را آبیاری کنید تا نمکی که می تواند در خاک گلدان ها ایجاد شود ، شسته شود. خوب آبیاری کنید و بگذارید گلدان تخلیه شود.



راهنمای آبیاری بنفشه آفریقایی


بنفشه های آفریقایی نسبت به آب سرد حساس هستند و ممکن است باعث ایجاد حلقه های سفید (لکه حلقه ای) روی برگ ها شود. برای حل این مسئله ، بگذارید آب شیر یک شب قبل از آبیاری در دمای محیط منزل بماند. این امر همچنین باعث می شود کلر آب تبخیر شود.



راهنمای آبیاری بنفشه آفریقایی
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.