فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  

لایه های رنگی ماسه در ظروف شیشه ای به همراه ساکولنت های کوچک منظره ی زیبایی برای شما ایجاد می کند.ابتدا ظرف شیشه ای تهیه کرده ،ظرف را به خوبی بشویید و ضد عفونی کنید.رنگ پایه را به صورت مسطح روی ظرف بریزید.
چگونه با ماسه رنگی تراریوم بسازیم؟ - فوت و فن های باغبانی
چگونه با ماسه رنگی تراریوم بسازیم؟ - فوت و فن های باغبانی

سپس رنگهای دیگر را اضافه کنید.رنگهای اطراف لبه ها را با کمی پیچش جمع کنید.لایه ها را تا زمانی که به شکل دلخواه برسد ادامه دهید.یک لایه از سنگریزه کوچک به آن اضافه کنید تا ماسه ها در محل خود قرار بگیرند و در زهکشی کمک کنند.



چگونه با ماسه رنگی تراریوم بسازیم؟


خاک مخصوث کاکتوس را اضافه کنید. برای قرار دادن گیاهان خود یک حفره در مرکز ایجاد کنید.ساکولنت های کوچک را در مرکز قرار دهید. در صورت لزوم کمی خاک بیشتری اضافه کنید تا ریشه ها را بپوشانید.



چگونه با ماسه رنگی تراریوم بسازیم؟


اکنون زمان آن رسیده است که زیبایی تراریوم را بیشتر کنید.سنگهای بزرگ ، کریستال ، driftwood ، خزه ، چیزهای عجیب و غریب که هنگام راه رفتن در ساحل پیدا می کنید را اطراف ساکولنت ها قرار دهید.



چگونه با ماسه رنگی تراریوم بسازیم؟
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.