فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

وینکا مینور(گونه ای از پیچ تلگرافی)؛این گیاه مقاوم به سرما و کم توقع بوده و در هرنوع خاک میتواند رشد کند و حتی میتواند با ریشه های سطحی درختان رقابت کند ، شرایط این گیاه به گونه ای است که حتی یک گیاه مهاجم از آن نام میبرند.
پیشنهاد کاشت گیاهان پوششی مقاوم به سرما - فوت و فن های باغبانی
پیشنهاد کاشت گیاهان پوششی مقاوم به سرما - فوت و فن های باغبانی

فستوکا؛این گیاه دائم سبز را میتوانید به جای چمن استفاده کنید.برگهای آن سوزنی شکل است و رنگ آن در فصول مختلف مدام تغییر میکند در بهار به رنگ آبی مایل به نقره ای، در تابستان به رنگ آبی سبز، در پاییز به رنگ سبز تیره و در زمستان سبز مایل به قهوه ای میشود.



پیشنهاد کاشت گیاهان پوششی مقاوم به سرما


سراستیوم؛بسیار پر رشد بوده و حالت فرش یا نمد مانند داشته و بسیار مهاجم است. ارتفاع این گیاه ۱۵-۲۰ سانتیمتر می باشد. این گیاه مقاوم به سرماست و فاصله مناسب کاشت دو بوته ۲۲-۳۰ سانتیمتر است.



پیشنهاد کاشت گیاهان پوششی مقاوم به سرما


آلیسوم؛این گیاه قابلیت تحمل تا دمای ۱۵- را دارد.دوره ی گلدهی گل الیسوم طولانی بوده و بعد از کاشت بهاره در اواخر بهار شروع به گلدهی می کند و تا قبل از یخ بندان به گلدهی ادامه می دهد.



پیشنهاد کاشت گیاهان پوششی مقاوم به سرما
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.