فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸         
  

به عنوان یک قاعده کلی ، هر 2 هفته ارکیده ها را در طول فصل رشد (بهار و تابستان) و یک بار در ماه در زمان خواب (پاییز و زمستان) بارور کنید.توصیه می شود در زمانی که گیاه شما گل دارد ،کود دهی متوقف شود.
چه زمانی  به گل ارکیده کود دهیم؟ - فوت و فن های باغبانی
چه زمانی  به گل ارکیده کود دهیم؟ - فوت و فن های باغبانی

از کود 30.10.10 یا کود مخصوص ارکیده به صورت رقیق شده استفاده کنید .قبل از اینکه محلول کود را به ارکیده دهید،گیاه را آبیاری کنید.



چه زمانی  به گل ارکیده کود دهیم؟


با نزدیک شدن به زمان شکوفه دهی، آن را با کود متعادل ، مانند 20-20-20 و یا کود مخصوص گل دهی ارکیده (13.27.27) تقویت کنید.



چه زمانی  به گل ارکیده کود دهیم؟


طبق دستور نوشته شده روی کود ،میزان توصیه شده از کود را در آب حل کنید گلدان ارکیده را در داخل ظرف حاوی آب و کود به مدت 10 دقیقه غوطه ور کنید.سپس گلدان را خارج کنید اجازه دهید محلول اضافه از زیر گلدان خارج شود.



چه زمانی  به گل ارکیده کود دهیم؟
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.