فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

مانند بسیاری از مراقبت های گیاهی ، دانستن اینکه چند بار به کروتون ها آب دهیم بیشتر از یک علم یک هنر است. هر گیاه ترکیبی متفاوت از خاک ، هوا ، سایه و خورشید را تجربه می کند و بنابراین نیازهای کمی متفاوت خواهد داشت. ترفند این است که گیاه خود را بشناسید و تشخیص دهید چه زمانی نیاز به آب دارد یا ندارد.
هر چند وقت یکبار به کروتون خود آب دهیم؟ - فوت و فن های باغبانی
هر چند وقت یکبار به کروتون خود آب دهیم؟ - فوت و فن های باغبانی

مهم است که به یاد داشته باشید که کروتون ها از یک محیط گرم و مرطوب استقبال می کنند. اگر آنها را در آب و هوایی بسیار متفاوت نگهداری می کنید ، هدف شما باید این باشد که تا حد ممکن از این شرایط تقلید کنید. برای رسیدن به این هدف ، خاکی که کروتون ها در آن کاشته می شوند باید مرطوب بماند ،نه غرقاب.به خصوص در فصل بهار و تابستان که کروتون ها بیشترین رشد خود را انجام می دهند. برای قضاوت در مورد اینکه گیاه به آب احتیاج دارد ، خاک را لمس کنید. اگر احساس خشک و خرد شدن کردید ، کمی آب به آن بدهید. ولی اگر حس می کنید هنوز مرطوب است ، احتمالاً تمام آب مورد نیاز خود را دارد.



هر چند وقت یکبار به کروتون خود آب دهیم؟


اگر خاک کروتون را لمس کردید و و احساس کردید هنوز نمی توانید تعیین کنید که آیا به آب احتیاج دارد یا خیر ، اجازه دهید شاخ و برگ گیاه راهنمای شما باشد. اگر برگ ها در حال ریزش یا پیچیده شدن هستند ، این روش آنها برای درخواست آب بیشتر است. اگر برگ ها به صورت راست و قائم باشند ، یعنی آبیاری مناسب بوده است .در صورتیکه هوای داخل خانه شما خشک است ، یا اگر کروتونی را در بیرون کاشته اید و در یک محیط خشک زندگی می کنید ، ممکن است لازم باشد کمی بیشتر از قبل آن را آب دهید. حتی ممکن است بخواهید برگها را با یک بطری اسپری مه پاشی کنید تا برگها سالم بمانند و رشد کنند.



هر چند وقت یکبار به کروتون خود آب دهیم؟


به یاد داشته باشید همانطور که نباید اجازه داد کروتون ها خیلی خشک شوند، همچنین نباید خیلی مرطوب شوند. آب بیش از حد می تواند ریشه ها را پوسیده و گیاه را به همان آسانی نابود کند که گویی خیلی خشک مانده است.



هر چند وقت یکبار به کروتون خود آب دهیم؟
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.