فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷         
  

این گیاه ظاهری علف مانند دارد،گیاهی یک ساله با گل های قرمز و خوش رنگ می تواند توجه هر کسی را به خود جلب کند.گل ها به صورت دسته ای می رویند.رگ های آن از زیبایی خارق العاده ای برخوردارند. نمایی از انبوه برگ ها و گل هایی با ترکیب رنگ سبز و قرمز تیره روی داربست و یا آلاچیق روح انسان را فرح می بخشد.
آشنایی با گیاه رونده کاردینال - فوت و فن های باغبانی
آشنایی با گیاه رونده کاردینال - فوت و فن های باغبانی

این گیاه، به نور مستقیم و زیاد آفتاب برای حداقل 8-6 ساعت در روز احتیاج دارد. با این که نور صبحگاه تا ظهر بر نور عصر ارجحیت دارد و سایه بعد از ظهر برای آن خوب است ولی در مکانی که نور زیاد و همیشگی آفتاب هست، با آبیاری منظم می توان گیاهی شاداب داشت.



آشنایی با گیاه رونده کاردینال


کاردینال به خشکی مقاوم است، اما برای بالندگی به رطوبت متوسط و همیشگی خاک نیاز دارد.این گیاه را زمانی آبیاری کنید که سطح خاک تا عمق 3-2 سانتیمتری خشک شده باشد.



آشنایی با گیاه رونده کاردینال


به خاک مرطوب با زهکش خوب و غنی از هوموس نیاز دارد،ترکیبی از خاک برگ و خاک معمولی باغچه است. حداقل دمای قابل تحمل آن 15 درجه سانتی گراد می باشد.



آشنایی با گیاه رونده کاردینال


تکثیر گیاه از طریق تقسیم غده در بهار و تهیه قلمه در بهار یا تابستان و کاشت بذر امکان پذیر است.قبل از کاشت بذرها را به مدت 24 ساعت در آب خیساند.بذر ها به صورت مستقیم اوایل بهار کاشته می شوند.



آشنایی با گیاه رونده کاردینال
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.