فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰         
  

Aloe maculate
گیاه گوشتی صبر زرد صابونی، Soap Aloe، دارای تنوع زیادی در ارقام و فرم های خود است. می توان آن را در باغ خشک منظر و باغ صخره ای کاشت. این گونه صبر زرد بدون ساقه با برگ هایی لکه دار و گل هایی لوله ای به رنگ زرد تا صورتی، نارنجی تا قرمز است.

Aloe maculate



Digitalis
گل انگشتانه، Foxgloves، تکثیر انواع دو ساله گل انگشتانه وسیله بذر صورت می گیرد. بذور را می توان در اوائل پائیز در خزانه روی خطوطی به فواصل 10سانتیمتر از هم کاشته و دراواسط پائیز در خزانه دیگری نشاء نمود.

Digitalis



Caesalpinia gilliesi
درخت ابریشم مصری، Bird of paradise، گل آذين خوشه ايی افراشته به طول 13 تا 15 سانتي متر، گلبرگ های بزرگ زرد و پرچم های قرمز رنگ به طول 7 تا 13 سانتی متر كه ميله آن از جام گل خارج می شود. بساك پهن و دارای دو خامه ی نازك قرمز رنگ است.

Caesalpinia gilliesi



Geranium
گل باغی جرانیوم، این خانواده بزرگ از گیاهان پایا و مقاوم برای حاشیه باغچه و باغات و باغچه های سنگی را که غالباً در هوای آزاد و آفتاب کامل و خاک زهکشی شده به خوبی رشد و نمو می نماید.

Geranium



Agave attenuata
آگاوِ دم شیری، Swans neck، پاجوش های آن را اصطلاحاً Pupsمی گویند. برای داشتن ظاهری مناسب از گیاه، بهتر است آنها را برداشت کرده و به عنوان ماده گیاهی تکثیراستفاده نمود. گلدهی دم شیری در سن ۱۰ سالگی بوده و پس از آن گیاه می میرد و پاجوش های آن شروع به رشد می کنند.

Agave attenuata
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.