فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳         
  

شیراز
باغ گیاه شناسی ارم

شیراز



Paeonia
گل صد تومانی، Paeony، گل های این جنس برحسب گونه و واریته در اشکال و رنگ های مختلفی است که در زیر تشریح گردیده است.

Paeonia



Pyracantha
گیاه همیشه سبز پیراکانتا، Firethorn، پیراکانتا درختچه ای همیشه سبز تا نیمه همیشه سبز و گونه ای شاخص برای جذب پرندگان است.

Pyracantha



Cedrus deodara
سدر هیمالیا، Deodar cedar، درخت سدر مقدس در جوانی هرمی شکل، با حالت رشد متراکم و شاخه های گسترده است که نوک آنها به طور خوشایندی به سمت پایین تمایل پیدا می کند.

 Cedrus deodara



Rhododendron indicum
بن سای آزالیا، Satsuki azale، هم اکنون واریته هایی از آزالیا اصلاح شده اند که هم زمان سه نوع گل قرمز، صورتی و ابلق روی شاخه های خود دارند. بن سای آزالیا را نمی توان روی یک برگ کاغذ و یا اتیکت معرفی کرد. شناسایی کامل آزالیا فقط در هنگام گل دادن و زمان مناسب آن اردیبهشت و خرداد است.

Rhododendron indicum
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.