فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹         
  

Pelargonium Peltatu
گل آویزی شمعدانی پیچ، Trailing Geranium، گل آذین یک چتر با 9-2 گل است که هر کدام از آنها دارای 5 گلبرگ به طول cm2 هستند. میوه آن چاکبر است. برگ های کوچک گیاه خوراکی است و مزه ای ترش دارد، همچنین برگ های کوبیده شده آن دارای رایحه هستند.

 Pelargonium Peltatu



Pennisetum setaceum
ریش پَری ارغوانی، Purple Fountain Grass، ارقام مختلفی از آن با ویژگی های زینتی تولید شده است؛ Rubrum شناخته شده ترین رقم از Pennisetum setaceum است که برگ های رنگین و گل های پرپشت به رنگ ارغوانی یا صورتی دارد.

Pennisetum setaceum



Leucanthemum maximum
گل چند ساله مارگریت، Max chrysanthemum، گل ها به شکل آفتاب گردانی در انتهای ساقه قرار می گیرند و بین 3 الی 8 سانتیمتر قطر دارند. گل ها از 30-20 گلبرگ شعاعی سفید رنگ در4-2 ردیف به دور قسمت مرکزی تشکیل شده اند. قسمت مرکزی گلچه های دیسکی زرد رنگ است. فصل گلدهی از اواخر بهار شروع می شود. گل ها جاذب پروانه ها است.

Leucanthemum maximum



Campsis
گیاه بالارونده پیچ اناری، Trumpet vine، پیچ اناری جز گیاهان رونده با سرعت رشد نسبتاً زیاد محسوب می شود که ساقه های آن توسط ریشه های هوایی به دیگر اجسام می چسبند و خود را بالا می کشند.

Campsis



Nymphoides sp. ‘Taiw
گیاه آکواریومی نیلوفرآبی تایوان، نیلوفر زیبای تایوان از نامش پیداست که بومی تایوان است که البته در آسیا و آفریقا پراکندگی دارد. برگ های نازک آن مثل تکه های حریر سبز روشن بر ساقه هایی بسیار ظریف و ترد که در هم می پیچند در آب شناور می شوند.

Nymphoides sp. ‘Taiw
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.