فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶         
  

Tragopogon graminifo
گیاه وحشی و دارویی شنگ، کاسنیان (Asteraceae)، ساقه آن سبز کمرنگ است و ساقه های گلدار از قاعده گیاه به صورت خمیده می ایستند. این ساقه ها اغلب به ارتفاع۳۰-۵۰ سانتیمتراند و نازک و تقریبا در سراسر طول ساقه برگ‌دار هستند. و اغلب با شاخه های دوشاخه ای کم، با یقه پوشیده از بقایای برگ‌های غشایی، فلسی پهن، گاهی پشمالو هستند.

Tragopogon graminifo



Ipomoea hederifolia
گیاه بالارونده پیچک اسکارلت، Scarlet morning glory، این گیاهان برای بالا رفتن احتیاج به قیم دارند و سبکی ساقه های کرکدار آن ها این امکان را می دهد که به راحتی آن ها را بتوان به هر جسمی متصل کرد.

Ipomoea hederifolia



Salix aegyptiaca
درخت بیدمشک، Egyptian willow، برگ‌ها نسبتا بزرگ است و طول آن ۱۲-۵ سانتیمتر می باشد. و پهنای آن به ۵ سانتیمتر هم می رسد. در مرکز سطح تحتانی برگ، کرک‌هایی گسترده دارد.

Salix aegyptiaca



Actinidia deliciosa
درختچه بالارونده کیوی، Kiwi vine، این گیاه دارای نر و ماده است و برای میوه دهی باید گیاه نر و ماده را در نزدیک هم کاشت. همچنین این گیاه برای رشد خود به تکیه گاهی قوی نیاز دارد و هنگام کاشت گیاه با تکیه گاه، دقت کنید که جهت رشد گیاه به سمت آفتاب است.

Actinidia deliciosa



Buxus sempervirens
شمشاد جنگلی، Common Boxwood، برای خواص دارویی، برگ ها و پوست ریشه آن مصرف می شود و خواص درمانی تصفیه کننده خون، معرق، ملین، صفراآور، تب بر، گندزا و التیام بخش دارد و در موارد ترشح ناکافی صفرا، عفونت های مجاری صفراوی، درد های همراه با تب، روماتیسم، نقرس، سیفلیس، درد های عصبی، صرع، زخم های معمولی و عفونی مصرف می شود.

Buxus sempervirens
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.