فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹         
  

:Cissus antorctica
سیس.س، Dangaroo vine، گیاه است بالارونده وعلفی . در برابر سایه مقاوم ، کم توقع و مناسب برای افراد مبتدی است . در گلدان احتیاج به قیم دارد . جهت جلوگیری از رشد افراد مبتدی است . در گلدان احتیاج به قیم دارد . جهت جلوگیری از رشد طولی و دراز شدن ساقه ها ، هر از چند گاهی جوانه های انتهایی را قطع کنید .

:Cissus antorctica



Ficus benjamina
فیکوس بنجامین، Weeping fig، نسبت به کم آبی به خصوص در هوای سرد حساس است و به خزان برگها مبتلا می شود . نور کافی ولی غیر مستقیم باشد . گیاهان جوان تر احتیاج به قیم دارند . ارتجاع پذیری و آویزان بودن گونه ابلق بیشتر و توسعه ریشه در آنها کمتر از گونه سبز برگ است . به همین علت ابلق ها را همیشه روی برگ سبزها پیوند می زنند.

Ficus benjamina



Ficus elastic
فیکوس، Rubber plant، به خوبی باشرایط آپارتمان سازگار شده است . با زخمی شدن سطح ساقه ، شیرابه سفید رنگی از گیاه خارج می گردد که جهت جلوگییری از خروج آن می توان سطح زخم را با وازلین آغشته کرد .

Ficus elastic



philodendron erubesc
گوش گرگی، Climbing philodendron، احتیاج به تکیه گاه چوبی پوشانده از خزه دارد تا ریشه های هوایی گیاه در آن رشد کند.خزه های تکیه گاه باید با غبار پاشی یا آبیای از بلا مرطوب نگه داشته شوند . با افزایش ارتفاع آن ف تغذیه ریشه های هوایی از خزه مرطوب تکیه گاه ف ضروری است . لذا ریشه های هوایی را هرگز قطع نکنید. نیازها

philodendron erubesc



philodendron bipinna
فیلودندرون برگ انجیری، Upright philodendron، هوای گرم و مرطوب را می پسندد . ریشیه های هوایی آن نزدیک قادعده برگها است . و باید به طرف خاک گلدان هدایت شود . احتیاج به قیم ندارد . به علت گستردگی و باید به طرف خاک گلدان هدایت شود . احتیاج به قیم ندارد . به علت گستردگی بوته باید دور از محل پر تردد باشد . نگهداری فیلودندرون ها ساده است

philodendron bipinna
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.