فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸         
  

Cissus antorctica
سیسوس، Dangaroo vine، گیاه است بالارونده وعلفی . در برابر سایه مقاوم ، کم توقع و مناسب برای افراد مبتدی است . در گلدان احتیاج به قیم دارد . جهت جلوگیری از رشد افراد مبتدی است . در گلدان احتیاج به قیم دارد . جهت جلوگیری از رشد طولی و دراز شدن ساقه ها ، هر از چند گاهی جوانه های انتهایی را قطع کنید .

Cissus antorctica



Syngonium vellozianu
سینگونیوم، خواهان آپارتمانهای گرم با نور ملایم است . شاخه ها رونده اند و ریشه های هوایی در ساقه های آن احتیاج به قیم خزه درا دارند تا آب و مواد غذایی را زا طریق آن جذب کنند . حذف جوانه های انتهایی جهت خوش ترکیب و توپی شدن گیاه الزامی است . رشد آن کند است

Syngonium vellozianu



Schefflera arboricol
شفلرا، ر عکس اکثر گیاهان زینتی که به حدف جوانه های انتهایی شاخه های جانبی شروع به ظهور می کنند ، در این گیاه فقط یک شاخه اصلی وجود دارد . شفلرا به شرایط نامساعد محیطی مقاوم است و لذا مناسب برای راهروها و کریدورها است .

Schefflera arboricol



Capsicum annuum
فلفل زینتی، گیاهی است بالا رونده که در نهایت احتیاج به قیم دارد . به نور فراوان نیاز دارد و در بهار و تابستان میتوان آن را خارج از اتاق نگهداری نمود . در صورت کافی نبودن شدت نور ، گلهای سفید رنگ آن به میوه تبدیل نمی شود . میوه رسیده آن خوراکی است .

Capsicum annuum



Ficus benjamina
فیکوس بنجامین، نسبت به کم آبی به خصوص در هوای سرد حساس است و به خزان برگها مبتلا می شود . نور کافی ولی غیر مستقیم باشد . گیاهان جوان تر احتیاج به قیم دارند . ارتجاع پذیری و آویزان بودن گونه ابلق بیشتر و توسعه ریشه در آنها کمتر از گونه سبز برگ است . به همین علت ابلق ها را همیشه روی برگ سبزها پیوند می زنند.

Ficus benjamina
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.