فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹         
  

fittonia vershaffel
فتونيا، این گياه دارای 2 گونه است كه از گیاهان چند ساله خزنده با برگ های زینتی تشكیل یافته است. گونه مورد نظر بومی پرو بوده و برگ های ارغوانی كمرنگ دارد

 fittonia vershaffel



sandevilla
ساندویلا، اين گياه گرما و رطوبت را دوست دارد و در محيطي كه آب و هواي معتدل دارند ميتوانند در تمام فصول در بيرون از محيط اتاق نگهداري شوند ولي در محيط هاي كه اب و هواي گرم و خشك داشته در تابستان در بيرون از محيط اتاق و در سايه آفتاب نگه داري شده و در زمستان در فضاي اتاق و مكاني پر نور نگه داري گردد.

sandevilla



Sansevieia trifaciat
سانسوریا، کاربر گرامی،شما به عنوان مهمان وارد سایت شده اید ثبت نام ورود نظرات دایره المعارف گل و گیاه راهنما تماس با ما درباره ما شماره حساب خانه فروشگاه گل و گیاه گیاهان آپارتمانی بامبوها دیفن گلهاي فصلي گلهاي اپارتماني گل هاي فصلي درخت ودرختچه شاخه هاي بريده ماشين عروس دسته گلها سبدگل تاج گل گلهاي آپارتماني گـلـدان سفالي گلدانهاي گلسرخ گلدانهاي پلاستيكي گلدان وتنگ شيشه اي بذر، کود، سم سم بذر كود ادوات کشاورزی فلزي پلاستيكي گالري گياهپزشکي ورود عضويت جستجو سانسوريا سانسوريا Sansevieia trifaciata : اسم علمي Asparagaceae : خانواده width=559 گياهي بومي مناطق گرمسيري آفريقاي جنوبي است و بصورت بوته اي رشد مي کند.

Sansevieia trifaciat



Monstera deliciosa
برگ انجیری، گیاهی بسیار مقاوم است. هوای گرم و مرطوب ایده آل آن است. تغییرات درجه حرارت را به راحتی می پذیرد. ریشه های هوایی آنها احتیاج به تغذیه و تکیه گاه خزه دار دارند.

Monstera deliciosa



Tradescantia sphatha
موسی در گهواره، گیاهی است زیبا از خانواده برگ بیدی یا «کاملیناسه» و زادگاهش مکزیک، برگ های پهن و نیم گوشتی به طول سی سانتیمتر که در حول یک محور روییده اند، رنگ برگ ها سبز براق با رگه های ارغوانی و پشت آنها ارغوانی تند، در برابر سایه مقاومت خوبی نشان می دهند و گل های سفید و زیبایی در لابه لای برگ ها ظاهر می شود.

Tradescantia sphatha
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.