فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷         
  

Carmona microphylla
کارمونا، Tea Tree، کارمونا اگر چه ظاهراً کمی خشن است اما گیاهی است کاملاً کم توقع و با قابلیت نگهداری در محیط بسته با شرایط آشپزخانه های خفه و دم کردهپشت پنجره ها با نور شدید آفتاب و مقاوم در برابر پرآبی است.

Carmona microphylla



Carpinus
ممرز، Hornbeam، واریته های زیادی از این درخت جنگلی در کلیه جنگل های نقاط معتدل رشد می کنند اما دو گونه C.laxiflora و یا ممرز ژاپنی C.turczaninowii یا ممرز کره ای واریته هایی هستند که در بونسای تجارتی کاربرد دارند.

 Carpinus



طراحی منظر
طراحی فضای سبز

طراحی منظر



Bugainvillea
گل کاغذی، این گیاه در تابستان چه در محیط باز و چه بسته نور کامل خورشید را دوست دارد.

Bugainvillea



Acer palmatum
افرای ژاپنی، یکی از زیباترین درختان زینتی جهان است. این زیبایی عجیب مدیون تنه و خروج شاخه های استوانه ای موزون است که هرچه از پایین به بالا و از تنه به طرفین گسترش پیدا می کند قطر آن ها با نسبت معین و مشخص کمتر می گردد.

Acer palmatum
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.