فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹         
  

Pellionia
پِلیونیا، Trailing watermelon begonia، گیاهی است خزنده و علفی از خانواده اورتیکاسه (Urticaceae)، با رشد سریع و نگهداری و تکثیر بسیار ساده، برگ ها بیضی شکل با لکه های زرد و قهوه ای در متن سبز، حذف جوانه های انتهایی جهت پرپشت شدن و توپی شدن گیاه الزامی است، در صورتی که برگ های قاعده ساقه از بین بروند و ساقه لخت شود بهتر است به عنوان منبع تکثیر از آن استفاده گردد.

 Pellionia



Banksia blechnifoli
گیاه پوششی بانکسیا برگ سرخسی، Fern Leaf Banksia، برای کاشت در مناطق ساحلی و پشته های خاکی ایده آل است. ساقه آن در هر جا که با خاک تماس یافته، ریشه می دهد. این بدان معناست که این رقم می تواند به صورت دیدنی سطحی را پوشش دهد که با برگساره های غیر معمول خود (مضرس = Dentatc) و گل های قرمز رنگ همراه است.

 Banksia blechnifoli



Asparagus densifloru
گیاه زینتی چندساله شویدی دم روباهی، Foxtail fern، شویدی دم روباهی، گونه ای واشی و چند ساله بوده که به صورت علف هرز بومی، در آفریقای جنوبی وجود دارد. این گونه غالباً به صورت زینتی مورد استفاده قرار می گیرد.

Asparagus densifloru



Iresine herbstii
گیاه پوششی همیشه سبز برگ خونی، Bloodleaf، برگ ها مومی شکل و دارای طیفی از رنگ ها از سبز با رگبرگ های زرد تا بنفش با رگبرگ های صورتی است (نقطه بارز زینتی). برگ ها به طول cm10 بوده، و در انتهای پهنک شکاف دار و معمولاً در سطح زیرین دارای کرک هایی زرد رنگ هستند. برگ ها، متقابل، بیضوی تا گرد بوده و ممکن است ابلق نیز باشند.

Iresine herbstii



Hexastylis shuttlew
گل کوزه ای، Largeflower Heartleaf، گل کوزه ای، گونه ای پوششی، چندساله و واشی است. گل کوزه ای را به نام علمی Asarum.shuttleworthii نیز طبقه بندی کرده اند.

 Hexastylis shuttlew
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.