فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹         
  

Crocosmia
گل پیازی زنبق زعفرانی (کروکوسمیا، مونبرسیا)، Coppertips، این جنس از خانواده ایریداسه ( Iridaceae) و بومی جنوب قاره آفریقا است.

Crocosmia



Convallaria majalis
گیاه پیازی گل برف، موگه، Lily of the Valley، ریزوم های جداشده را که هر کدام دارای یک یا دو جوانه هستند در پاییز می توان در هوای آزاد در باغچه با فاصله 20سانتیمتر از هم کشت نمود.

Convallaria majalis



Gloriosa
سرده گل های پیازی و رونده زنبق شعله، Creeping lily، گل های باشکوه رونده زنبق شعله شامل حدود 10 نوع مختلف، در عین اینکه در هندوستان و آفریقا مصرف دارویی دارند.

Gloriosa



Eucomis
گل آناناسی، Pineapple lilies، محل آفتابی و گرم، کاشت پیازها در باغچه در اوائل بهار صورت می گیرد.

Eucomis



Ornithogalum candica
گل پیازی سنبل تابستانه، Summer hyacinth، پیازهای این گیاه را می توان در اوایل بهار با فاصله 35-30 سانتیمتر و عمق 15سانتیمتر کشت نمود.

Ornithogalum candica
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.