فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

پنجه کانگورو گیاهی چند ساله و مانند بیشتر گیاهان استرالیا آفتاب دوست است.
گیاه پنجه کانگورو چقدر زنده می ماند؟
گیاه پنجه کانگورو چقدر زنده می ماند؟

گیاه پنجه کانگورو که نام علمی آن Anigozanthos است، به دلیل شباهتش به دست های کوچک کانگوور به این شکل نام گذاری شده است. پنجه کانگوور یک گیاه استرالیایی و خود شامل 11 گونه متفاوت است. گل های این گیاه از نارنجی، قرمز و زرد تا صورتی می توانند متفاوت باشند.

مانند بیشتر گیاهان استرالیا و نواحی بیابانی، پنجه کانگورو بیشتر در محل هایی با آفتاب  کامل   و شن رشد می کند و خاک اسیدی را دوست دارد.

پنجه کانگورو یک گیاه چند ساله محسوب می شود و معمولا انتظار می رود حداقل 3 تا 5 سال زنده بماند. این گیاه هر سال یک بار در فصل پاییز یا تابستان گل می دهد و این ارتباطی به محل پرورش آن ندارد چرا که حتی گیاهانی که در فضای داخل خانه پرورش داده شده باشند نیز سالی یک بار فقط گل دهی خواهند داشت.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.