فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

یک استاد علوم گیاهی در کال پلی پومونا (Cal Poly Pomona) کمک هزینه علمی برای مطالعه چگونگی رشد کاهو با کود نیتروژن و آب کمتر دریافت کرده است.
آمریکا: کمک هزینه پژوهشی برای مطالعه به رشد کاهو با کود نیتروژن کمتر
آمریکا: کمک هزینه پژوهشی برای مطالعه به رشد کاهو با کود نیتروژن کمتر

پروفسور دیوید استیل گفت کمک هزینه پژوهشی غذا و کشاورزی او را در شناسایی ژنهای کاهو که توسط میزان آب و نیتروژن بودند،  کمک کرد.

 به گفته او، آب با خشکی رایج در کشور کمیاب شده و نیتروژن نیز تولید گازهای گلخانه ای کرده و سبب آلودگی آبهای زیرزمینی گردد.

صنعت تولید کاهو مجبور نیست با این مشکلات روبرو گردد، استفاده از آب و نیتروژن کمتر نیاز است. صنعت تولید کاهو 2 بیلیون دلار بوده و بیشترین کاهو در کالیفرنیا و آریزونا مصرف می شود. 

بعلت تنوع آب و هوایی در دو ناحیه از ارقام متفاوت و سازگار با آن مناطق جهت کشت استفاده می شود. 

hortidaily

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.