فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰         
  

امواج الکترومغناطیسی در همه جای خانه اعم از آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق خواب وجود دارند. یکی از راه حل های طبیعی برای کاهش این امواج مضر و حفظ سلامتی، استفاده از گیاهان است.
گیاهان آپارتمانی جاذب امواج
گیاهان آپارتمانی جاذب امواج

امواج الکترومغناطیسی در همه جای خانه اعم از آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق خواب وجود دارند. یکی از راه حل های طبیعی برای کاهش این امواج مضر و حفظ سلامتی، استفاده از گیاهان است.

سانسوریا:

سانسوریا گیاهی مقاوم، تصفیه کننده هوا و در عین حال محافظ مناسبی در برابر اثرات مضر امواج الکترومغناطیسی است. برای به حداقل رساندن امواج، گیاه باید در نزدیکی وسایلی که منبع تابش امواج هستند، قرار گیرد. بهتر است گیاه خود را در محلی قرار دهید که زیاد در معرض نور خورشید نباشد.


بامبو لوتوس:

بامبو لوتوس گیاهی شبیه کاکتوس است و با توجه به اندازه کوچکش، یکی از گیاهان منحصر به فرد و مؤثر در محافظت در برابر امواج مضر ساطع شده توسط دستگاه های مختلف الکترونیکی، در خانه است. گل لوتوس برای شادابی به نور زیادی احتیاج ندارد. می توانید گیاه خود را در شن بکارید تا به مدت 2 یا 3 روز رطوبت خود را حفظ کند.



آلوئه ورا:

آلوئه ورا گیاهی شاداب است که به دلیل بسیاری از کاربردها و فواید پزشکی باستانی خود مشهور شده است. برای مثال می توانید از آن برای ماسک های پوستی استفاده کنید. اما آیا می دانید که این گیاه همچنین دارای خواص محافظتی در برابر امواج رادیویی است که باعث می شود سطح بالایی از اشعه را جذب کند؟



مارچوبه:

گل مارچوبه، گیاهی سبز که یک انتخاب عالی برای سالم سازی هوای خانه شما و همچنین دارای خواصی است که به شما کمک می کند در برابر آسیب های مضر قرار گرفتن در معرض تشعشع، از خود محافظت کنید. برای نگهداری از این گیاه مرتباَ آن را آبیاری کنید و در محیط خیلی خشک قرار ندهید.



کاکتوس:

طبق مطالعه ای که توسط ناسا انجام شده است، کاکتوس به عنوان یک جاذب کارآمد امواج رادیواکتیو شناخته می شود. این گیاه به خصوص برای جذب اشعه ای که توسط رایانه ها تولید می شود، بسیار مفید است. همچنین می تواند پرتویی را که ممکن است از برج های تلفن همراه در نزدیکی شما ایجاد شود را جذب کند، بنابراین واقعاً گیاهی است که شما را از طیف گسترده ای از فعالیت های رادیواکتیو محافظت می کند . بخشی از آنچه کاکتوس را به چنین گیاه فوق العاده ای تبدیل کرده، نگهداری بسیار آسان آن است. لازم نیست کاکتوس ها هر روز آبیاری شوند. آنها تنها با قرار گرفتن در محیط گرم و پرنور به خوبی رشد می کنند. اگر در آب و هوای سرد قرار دارید می توانید آنها را در نزدیکی یک پنجره نگه دارید و آنها نیز بسیار خوب عمل می کنند. البته اگر می خواهید آنها به طور مؤثر موج های رادیواکتیوی مضر را از شما دور کنند، باید در کنار رایانه یا مودم شما قرار بگیرند.



  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.