فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

منبع توان الکتروشیمیایی یا باتری وسیله ای است که انرژی آزاد شده از واکنش شیمیایی را مستقیماً به الکتریسیته تبدیل می کند.
به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از لایونیوز ؛ساقه درختان و ریشه گیاهانی که می میرند و پژمرده می شوند دارای موادی هستند که برای ساخت باتری بسیار کاربرد دارد.

گفتنی است، پژوهشگران با انجام آزمایش هایی روی گیاهان متمایل قرمز رنگ دریافتند که این گیاهان با محیط زیست بسیار سازگارند و دارای یون لیتیوم هستند که در باتری می توان این ساقه ها و ریشه این گیاه را مورد استفاده قرار دارد.

گیاه روناس که در آسیا و خاور میانه به مقدار فراوان وجود دارد منبع یون سیستم است و می توان باتری هایی با کیفیت از گیاه تولید کرد.

این گیاه قرمز رنگ است و با محیط زیست سازگار و دارای یون های پایدار است و در ذخیره سازی انرژی بسیار می تواند موثر واقع شود.

پژوهشگران در تلاش اند تا از این گیاه و گیاه های مشابه با روناس برای ایجاد منابع انرژی استفاده کنند تا نسل های بعد با کمبود ذخایر انرژی روبرو نشوند.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.