فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  


وزیر جهاد کشاورزی گفت: 15 هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی و طرح توسعه کشاورزی به بخش کشاورزی اختصاص می‌یابد.

صادق خلیلیان اظهار داشت: 15 هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی و طرح توسعه کشاورزی به بخش کشاورزی اختصاص می‌یابد

وزیر جهاد کشاورزی افزود: بر اساس مصوبه صندوق توسعه ملی 6 هزار میلیارد تومان تسهیلات با نرخ کارمزد 7درصد در اختیار بخش کشاروزی قرار می‌گیرد که در حال حاضر اجرا می‌شود و برخی پروژه‌ها نیز به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

خلیلیان ادامه داد: ‌اخیرا 3 هزار میلیارد تومان نیز از سهم طرح توسعه کشاورزی از طریق صندوق توسعه ملی برای سال 91 اختصاص یافت که مجموع این ارقام بیش از 15 هزار میلیارد تومان است که به تدریج در اختیار بخش کشاورزی قرار خواهد گرفت.

وزیر جهاد کشاورزی اظهار امیدواری کرد: با اختصاص این میزان تسهیلات، پیشرفت بسیار مناسبی در توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی ایجاد شود.

بر اساس قانون بودجه سال جاری 10 درصد از منابع صندوق توسعه ملی به صورت ریالی در اختیار سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی و آب قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.