فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱         
  

زنجان - مدیر عامل سازمان فضای سبز شهرداری زنجان از آغاز تکثیر گیاهان پوششی موجود در فضای سبز سطح شهر خبر داد.

محمد ملک محمدی روز شنبه با اعلام این مطلب، افزود: پارسال برای نخستین بار سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری زنجان اقدام به قلمه گیری و ازدیاد گیاهان پوششی موجود در فضای سبز سطح شهر در تولیدات فضای سبز منطقه 1و2 کرد.

وی یادآورشد: گیاهان تکثیرشده در سال کاری گذشته در سطح فضاهای سبز جدیدالاحداث کاشته شد.

ملک محمدی افزود: با توجه به نتیجه مطلوب به دست آمده از تکثیر گیاهان پوششی در سال گذشته و نیاز فضای سبز به استفاده از گیاهان جایگزین و ایجاد تنوع به جای کاشت گیاهان تکراری که سالها در فضای سبز کاشته شده امسال همزمان با سرد و مساعد شدن دما سازمان پارکها تکثیر و ازدیاد گیاهان پوششی در حجم وسیع را آغاز کرده است.

مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری زنجان، نیاز آبی کم وسریع الرشد بودن را از عمده مزایای گیاهان پوششی اعلام کرد و گفت: این گیاهان در مدت زمان کوتاه سطح خاک را کاملا پوشش داده و سازگاری بالایی نسبت به عوامل نامساعد محیطی دارند.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.