فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

 جینسنگ ریشه ای از این دست است که می تواند در شکل دادن به بدن شما کمک شایانی کند و نتایج موثری برای شما دشته باشد.
با این گیاه سنتی اشتها را سرکوب کنید


هنگامی که شما عادت های غذایی خود را کنترل نمی کنید، در نهایت شکم بزرگی خواهید داشت. بنابراین، برای کسانی که وزنشان را کنترل می کنند، اولویت شماره یک بررسی غذاهایی است که می­خورند و به طور خاص، تمرکز بر مکمل های غذایی است که اشتها را سرکوب می کنند، باعث کاهش چربی کل بدن می شوند، و به فرد کمک می­کنند کمی سریع تر به اهداف تناسب اندام خود برسد. اگر این چیزی است که شما به آن فکر کرده اید، جینسنگ ریشه ای است که می­تواند در شکل دادن به بدن شما کمک شایانی کند و نتایج موثر را به شما بدهد.

چرا به جینسنگ نیاز دارید؟

جینسنگ ریشه ای تند است که به دلیل فواید بسیاری که دارد، در داروهای سنتی و چینی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. جینسنگ تأثیرات خارق العاده ای از افزایش طول عمرگرفته تا بهبودی ذهن و اختلالات بدن و افزایش سطح انرژی را دارد. جیسینگ گیاهی شگفت انگیز است که می توانید آن را در رژیم غذایی خود قرار دهید. آنچه که جیسینگ انجام می دهد، کاهش ترکیب چربی در بدن است.

ترکیب شیمیایی جینسنگ تأثیر مستقیمی بر نحوه سوخت و ساز کربوهیدرات ها در بدن دارد. جینسنگ تبدیل کالری اضافی کمتری به چربی را تضمین می کند. همچنین به متابولیسم کم کار دوباره انرژی می بخشد، سطح استقامت شما را بهبود می بخشد. به این ترتیب، می توانید هم مدت طولانی ورزش کنید و هم به طور مساوی چربی بسوزانید.

مطالعات همچنین مشاهده کرده­ اند که مصرف منظم جینسنگ هورمون سیری را در بدن تعدیل می کند و باعث می شود کمتر بخورید و به روشی اشتهای شما را کنترل کند. این عمل در نهایت به شما کمک می کند تا عادت میان وعده های بدن تفکر را کنترل کنید و مصرف سهم کنترل شده را تمرین کنید.

یکی از اصلی ترین مواد شیمیایی موجود در ریشه، به نام "جینسنوزیدها" شناخته شده است که دارای خاصیت ضد اکسیدکنندگی و ضدالتهابی است، که به کاهش سطح چربی، سطح گلوکز خون، چربی بدن، چربی احشایی، بر روی سطح مولکولی عمل می کند. و بافت­های چربی نیز بر روی عوامل موثر در چاقی در بدن عمل می کنند.

نحوه استفاده از جینسنگ برای کاهش وزن

جینسنگ، چه به صورت پودری و چه ریشه ای آن، می تواند به طور مرتب از چاقی جلوگیری کند. تهیه ساده، درست کردن چای جینسنگ است. به راحتی می­توانید چای جیسینگ را با  فرو بردن 3 الی 4 ریشه جینسنگ در یک فنجان داغ تهیه کنید یا می توانید از پودر جینسنگ نیز استفاده کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که روش های ساده رژیم غذایی به شما کمک نمی کند تا به هدف خود برسید. شما باید یک سبک زندگی فعال را حفظ کنید، به صورت دقیق تمرین کنید و هنر اعتدال را برای جلوگیری از مصرف چربی اضافی، تمرین کنید.
با گیاه سنتی (جینسنگ) اشتها را سرکوب کنید
با گیاه سنتی (جینسنگ) اشتها را سرکوب کنید

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.