فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۸         
  

شیراز- ایرنا- بخشدار کوهمره نودان شهرستان کازرون اعلام کرد: برای نخستین بار جشنواره انجیر در بخش کوهمره نودان کازرون برگزار می شود.

یحیی حقیقی پنجشنبه به ایرنااعلام کرد: هشتم مهرماه 95 جشنواره انجیر در روستای گردشگری دوسیران از بخش کوهمره نودان برگزار می شود.


وی افزود: بخش کوهمره نودان با وسعتی حدود هشتاد هزار هکتار و جمعیتی افزون 172 هزار نفر در شمال شهرکازرون ودر مسیر مسیر شیراز به خوزستان و محور تنگ ابوالحیات به قائمیه قرار دارد.


حقیقی گفت: این بخش به دلیل داشتن طبیعت زیبا وبکر جنگل های بلوط و باغستان های دست ساز و گویش های خاص کوهمره ای ازجمله مناطق مهم گردشگری به شمار می رود.


وی افزود:محصولات این بخش شامل انجیر، انار، گردو، بادام و بادام کوهی و بعضی داروهای گیاهی است.
جشنواره انجیر قراراست با حضور مقامات کشوری استانی و شهرستانی برگزار شود .
شهرستان کازرون در 120 کیلومتری غرب شیرازقرار دارد.


خبرنگار: ناصر درخشنده - انتشاردهنده: غلامرضا مالک زاده 

جشنواره انجیر در کازرون برگزار می شود
جشنواره انجیر در کازرون برگزار می شود

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.