فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱         
  

خبرگزاري آريا- مدير جهاد كشاورزي شهرستان ساري ، داشت گياهان دارويي شامل آبياري، مبارزه با علف هاي هرز، آفت و بيماري ها و كوددهي مناسب است، اضافه كرد: اسطوخودوس، كاسني، گزنه، انواع نعنا، گل هميشه بهار، كنگر فرنگي و استويا از جمله گياهان دارويي هستند كه در منطقه قابليت كشت دارند.


به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درساري، طهمورث قاسم نژاد درباره كشت گياهان دارويي اظهار كرد: در مازندران 2 هزار گونه گياهي وجود دارد كه 200 نوع آن دارويي است.

وي با بيان اينكه شناسايي، نحوه استفاده و انتخاب اندام در گياهان دارويي مهم است، ادامه داد: تهيه گياهان دارويي از راه طبيعت و از طريق كشت و پرورش صورت مي گيرد.

مدير جهاد كشاورزي شهرستان ساري با اشاره به اينكه در بازار گياهان دارويي به دو صورت تازه و فراوري شده، آسياب كردن و عصاره گيري عرضه مي شود، افزود: نحوه كاشت، زمان كاشت و نحوه تكثير در كشت گياهان دارويي بسيار مهم است.

قاسم نژاد با بيان اينكه داشت گياهان دارويي شامل آبياري، مبارزه با علف هاي هرز، آفت و بيماري ها و كوددهي مناسب است، اضافه كرد: اسطوخودوس، كاسني، گزنه، انواع نعنا، گل هميشه بهار، كنگر فرنگي و استويا از جمله گياهان دارويي هستند كه در منطقه قابليت كشت دارند.

خبرگزاري آريا-

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.